မီးတိုင်ပင်

မီးတိုင်မင်လွဲမှားနေခြင်းကြောင့်
  စက်နိးမရခြင်းအပိုင်း

မီးပလပ် Spark plugမှာ မီးပွါး လွှတ်တာ
အားအင်/ အရောင် ပြည့်စုံကောင်းမွန်ပါလျှက် စက်မနိုးရခြင်း
ဒီပြစ်ချက်ကို စစ်ဆေးရာမှာ
  piston က်ို tdc မှာထားပါ(T)
နောက် ကရိုင်းဝိတ်တုံး ရိုတာကို နောက်သို့
10°ပြန်လှည့်ပါ။(F)
ငုင်းအမှတ်သား F (ကြည့်မြင်နိုင်သောအပေါက်) ကိုတွေ့လျှင်
ဖြတ်ကွိုင်နှင့် ရိုတာက ခလုပ်ဘုတို့့ ဆုံတွေ့
ပြီးကာစ ဖြစ်နေရပါမယ်။
ထိုနေရာ၌ ဆုံချက် မရှိခြင်းကြောင့် နိုးမရ
တာ ဖြစ်တယ်။
  ရိုတာကို F ထာချိန် trigger ငုတ်ဟာ
ဖြတ်ကွိုင် ရှေ့ ရောင်နေယင် မီးလွှတ်ပေး
တာ အချိန် စောနေပါတယ်။
ဒါကို မီးမြင့်တယ်လို့လဲ ဆိုကြတယ်။
12° မှာ မီးလွှတ်တာပေါ့။
ီအခြေအနေမှာ အင်ဂျင် နောက်ပြန်လည်
မယ်။ ဘက်ရိုက်တယ် ပြောကြတာ
စတတ်ဘောတွေ ခံနိင်ရည် မရှိဘူး။
    မီးသံပေးခြင်းမှာ မီးပေးစောတာ နဲ့
လောင်စာဆီ အပေး နည်းတာမှာ မည်တပ်
ပါတယ်။
   ရိုတာ F ထားချိန် trigger ဟာ ဖြတ်ကွိုင်
ရှေ့ မရောက်သေးဘူးဆိုယင်
  မီးလွှတ်အပေး အချိန် နောက်ကျနေပါ
တယ်။ မီးနိမ့်တယ် လို့ပြေကြပါတယ်။
    လွဲသွားနိင်တဲ့ ဖြစ်စရာ အကြောင်းက
သံလိုက်တုံး ကီး ပြတ်မယ်။
သံလိုက်တုံး ပြောင်းလဲ တပ်ဆင်ရာ
trigger construction type မတူတာကို
တက်ဆင်မိတာတွေ ကြောင့်ပါ။
   မီးနိမ့်တဲ့ degree က 6/5/4 တို့့ဖြစ်
ပါတယ်။
  စက်နိုးမရတဲ့ အကြောင်း အဆင့်(၄) ချက်
ပြီးသွားပါ သဖြင့် သင်စဦး ဝါသနာရှင်တို့
  အဆင်ပြေကြပါစေ။

Copy crd,
မူရင်း U Thein Swe