<Unicode>
မြက်ရမ်းစက် ကာပရိုက်တာ
ကြုံတုန်း postလေး လာတင်တာ
စက်ကလေးတွေမှာက များသောအားဖြင့် ကာပရိုက်တာကြောင်တာများပါတယ်
သာမန် ဆိုင်ကယ် ကာပရိုက်တာမျိုးနဲ့တည်ဆောက်ပုံကွဲသွားတယ် မြက်ရမ်းစက်ကာပရိုက်တာလေးတွေက ရွက်ဖျင်လေးတွေကအရေးကြီးတယ် ရွက်ဖျင်တွေအရမ်းမာနေရင် စက်သံကပုံမှန် မရတာတို့ ဆီOverဖြစ်တာတို့ ဖြစ်တတ်တယ်
ဓာတ်ဆီ်ဆွဲတဲ့နေရာမှ တော်တော်အရေးကြီးပါတယ် အပေါ်ကအပ်နဲ့စလင်ဒါ ကတော့ စပရင်နဲ့အော်တို့ထည့်ထားတာ ဆွဲလိုက်ရင်မြောက်သွားမယ် ချရင်ပြန်အောက်ကျပါတယ်
အရေးကြီးတဲ့ ၂ခုက ဒုံးကျည်လေးတက်ထားတဲ့အခြမ်းနဲ့
fuel ချိန်တဲ့ဂျက်လေးပါ
ဆီဆွဲတဲ့အခါ ဆိုင်ကယ် ကာပရိုက်တာလို့ နတ်နဲ့မဟုတ်ဘူး အထိုင်ကိုအပေါက်အသေးလေးတွေဖောက်ထားတာပါ တစ်ချို့က ၁ပေါက်ကြီးကြီးဖောက်တယ် တချို့ကာပရိုက်တာက အပေါက်သေး၃ခုဖောက်တယ် အတွင်းထဲကပတ်ဖောက်ထားလို့ပိတ်သွားပြီဆိုရင် ဘယ်လိုမှ လုပ်မရတော့တာများပါတယ်
Fuelဂျက်ကလဲတော်တော်အရေးပါပါတယ် စက်နိုးတဲ့အခါဖြည်းဖြည်းချင်းချိန်ရတယ် ဘယ်လိုကြိုက်လဲပေါ့ ဆီနဲတာကြိုက်လား ဆီများတာကြိုက်လား လီဗာတင်းတင်းဆွဲရင်ပါလား စနိုးရလား ဒါတွေတစ်ခါတည်းမျှပြီးချိန်ရပါတယ်
နောက်တစ်ချက်က ဆီဗူးအပေါ်မှာရှိတဲ့ ဆေးဖျန်းစက်လို့ဟာမျိုးကပိုသတိထားရပါတယ် ဆီOverပိုဖြစ်တတ်ပါတယ် တချို့မမောင်းတာကြာရင်လည်း ဆီဂျိုးတက်ပြီးဆီOverဖြစ်တတ်ပါတယ် အဲဒါမျိုးဆိုရင်ဆေးလို့ရပါတယ် အိုဗာ ဖြစ်ရင်ရွက်ဖျင်ဖိမယ့်ဒုံးကျည်ကိုအပိတ်အဖွင့်လုပ်မယ့် လက်တံလေးကိုအနိမ့်အမြင့်ချိန်လို့ရပါတယ် ခုနောက်ပိုင်းအတွေ့များတာက ဓာတ်ဆီတွေကညံ့လာလို့လားမသိ
ကြာရင်ဆီကပျယ်ပြီး ရေလိုဖြစ်ပြီးသံချေးတက်တာတွေ ခဏ ခဏ တွေ့ရတယ်။
ကြုံတုန်းလေးတင်လိုက်ပါတယ်
Admin --Khant Hmhwe Swe
<Zawgyi>
ျမက္ရမ္းစက္ ကာပ႐ိုက္တာ
ႀကဳံတုန္း postေလး လာတင္တာ
စက္ကေလးေတြမွာက မ်ားေသာအားျဖင့္ ကာပ႐ိုက္တာေၾကာင္တာမ်ားပါတယ္
သာမန္ ဆိုင္ကယ္ ကာပ႐ိုက္တာမ်ိဳးနဲ႔တည္ေဆာက္ပုံကြဲသြားတယ္ ျမက္ရမ္းစက္ကာပ႐ိုက္တာေလးေတြက ရြက္ဖ်င္ေလးေတြကအေရးႀကီးတယ္ ရြက္ဖ်င္ေတြအရမ္းမာေနရင္ စက္သံကပုံမွန္ မရတာတို႔ ဆီOverျဖစ္တာတို႔ ျဖစ္တတ္တယ္
ဓာတ္ဆီ္ဆြဲတဲ့ေနရာမွ ေတာ္ေတာ္အေရးႀကီးပါတယ္ အေပၚကအပ္နဲ႔စလင္ဒါ ကေတာ့ စပရင္နဲ႔ေအာ္တို႔ထည့္ထားတာ ဆြဲလိုက္ရင္ေျမာက္သြားမယ္ ခ်ရင္ျပန္ေအာက္က်ပါတယ္
အေရးႀကီးတဲ့ ၂ခုက ဒုံးက်ည္ေလးတက္ထားတဲ့အျခမ္းနဲ႔
fuel ခ်ိန္တဲ့ဂ်က္ေလးပါ
ဆီဆြဲတဲ့အခါ ဆိုင္ကယ္ ကာပ႐ိုက္တာလို႔ နတ္နဲ႔မဟုတ္ဘူး အထိုင္ကိုအေပါက္အေသးေလးေတြေဖာက္ထားတာပါ တစ္ခ်ိဳ႕က ၁ေပါက္ႀကီးႀကီးေဖာက္တယ္ တခ်ိဳ႕ကာပ႐ိုက္တာက အေပါက္ေသး၃ခုေဖာက္တယ္ အတြင္းထဲကပတ္ေဖာက္ထားလို႔ပိတ္သြားၿပီဆိုရင္ ဘယ္လိုမွ လုပ္မရေတာ့တာမ်ားပါတယ္
Fuelဂ်က္ကလဲေတာ္ေတာ္အေရးပါပါတယ္ စက္ႏိုးတဲ့အခါျဖည္းျဖည္းခ်င္းခ်ိန္ရတယ္ ဘယ္လိုႀကိဳက္လဲေပါ႔ ဆီနဲတာႀကိဳက္လား ဆီမ်ားတာႀကိဳက္လား လီဗာတင္းတင္းဆြဲရင္ပါလား စႏိုးရလား ဒါေတြတစ္ခါတည္းမွ်ၿပီးခ်ိန္ရပါတယ္
ေနာက္တစ္ခ်က္က ဆီဗူးအေပၚမွာရွိတဲ့ ေဆးဖ်န္းစက္လို႔ဟာမ်ိဳးကပိုသတိထားရပါတယ္ ဆီOverပိုျဖစ္တတ္ပါတယ္ တခ်ိဳ႕မေမာင္းတာၾကာရင္လည္း ဆီဂ်ိဳးတက္ၿပီးဆီOverျဖစ္တတ္ပါတယ္ အဲဒါမ်ိဳးဆိုရင္ေဆးလို႔ရပါတယ္ အိုဗာ ျဖစ္ရင္ရြက္ဖ်င္ဖိမယ့္ဒုံးက်ည္ကိုအပိတ္အဖြင့္လုပ္မယ့္ လက္တံေလးကိုအနိမ့္အျမင့္ခ်ိန္လို႔ရပါတယ္ ခုေနာက္ပိုင္းအေတြ႕မ်ားတာက ဓာတ္ဆီေတြကညံ့လာလို႔လားမသိ
ၾကာရင္ဆီကပ်ယ္ၿပီး ေရလိုျဖစ္ၿပီးသံေခ်းတက္တာေတြ ခဏ ခဏ ေတြ႕ရတယ္။
ႀကဳံတုန္းေလးတင္လိုက္ပါတယ္
Admin --Khant Hmhwe Swe