<Unicode>
အခြေခံ ဆိုင်ကယ်ပြုပြင်နည်း စာတွေ့ လက်တွေ့ သင်ခန်းစာ ၁
ဆိုင်ကယ်နည်းပညာ ဝါသနာပါပေမဲ့ လက်တွေ့ မလေ့ကျင့်ရသေးပဲ စာတွေ့ လေ့လာနေသူတွေအတွက် အလွယ်တကူ ပညာတတ်ခြင်းကို ပြောပြပေးပါမယ် အရင်ဦးဆုံး ဂွကိုင်နည်းနှင့် အဖြုတ်အကျပ် ကို အရင်လေ့လာရပါမယ်
ဟာဂွကိုင်တာများလွယ်လွယ်လေးကို စောက်ရေးလုပ်ပီး ပြောနေတယ် လို့မထင်ပါနဲ့ ဂွကိုင်တာလည် နည်းပညာတစ်ခုဖြစ်ပါတယ် နတ်တစ်လုံး ဖြုတ်တိုင်းမှာ နတ်ဖြုတ်ရမဲ့အထာရှိပါတယ် ဥပမာ အင်ဂျင်ဝိုင်နတ်ကိုဖြုတ်မယ်ဆိုရင်
ဂွကိုကိုင် ဖြုတ်တဲ့ဘက်ကို ဆွဲဖြုတ်လို့ ပြုတ်သွားနိုင်ပေမဲ့ လွယ်ကူမှု့မရှိပါဘူး လူလဲပန်းပါတယ် တကယ်မလုပ်ဖူးသူတွေအတွက်ပြောတာပါနော်
အင်ဂျင်ဝိုင်နတ်ကိုဖြုတ်မယ်ဆိုရင်
16-17ဂွင်း
1 ...17ဂွင်းကိုကိုင်
2...အင်ဂျင်ဝိုင်နတ်ကိုချိတ်
3...ဘယ်လက်မှ အင်ဂျင်ဝိုင်နတ်ဂွင်းချိတ်ရာ နေရာကိုထိန်းပါ
4...အဲ့လိုထိန်းထားပီးလျှင် ညာလက်ဖနှောင့်ဖြင့် 16ဂွင်းနေရာကို လက်ဖနှောင့်ဖြင့်ရိုက်ပီးအသုံးပြုပါ
ဒါကအခြေခံဂွကိုင်နည်းလမ်းညွှန်ဖြစ်ပါတယ်
စာတွေ့ သဘောနဲ့ လက်တွေ့သဘောကိုနားလည်ထားရပါမယ်
စာတွေ့က လက်တွေ့လောက်အမြင်မကျယ်ပါဘူး စတင်လေ့လာနေသူတွေ အတွက် တကယ်ဝါသနာပါတယ် အချိန်က မပေးနိုင်ဘူး အသက်အရွယ်နဲ့ မလိုက်တော့ဘူး ဒါပေမဲ့ ကိုယ်ရဲ့ဘီးလေးကို သချင်တယ် စမ်းကြည့်ချင်တယ် ဆိုသူတွေအတွက်ပါ လက်တွေ့ကို လေ့လာမယ်ဆိုရင် ပြင်ဆိုင်မှာ ဘီးကို အပ်တဲ့အခါ ဂွကိုင်နည်း နတ်ဖြုတ်ပုံကို အရင်လေ့လာပါ သင်ဆရာ မြင်ဆရာ ကြားဆရာ ထိုသုံးမျိုးပြည့်စုံနေပီဆိုရင် ပညာကခနလေးအတွင်းမှာ ထိထိရောက်ရောက်တတ်လွယ်ပါတယ်
ကျနော့်ဆိုင်မှာကျနော်က တစ်ယောက်ထဲလုပ်ရတာဆိုတော့ ဆိုင်ကယ်ကျတဲ့အခါမျိုးဆို တကယ်မိတ်ရင်းတွေကို ရော့ဒါလေးဒီလိုဖြုတ်ဘယ်လိုဘယ်ညာ နောက်ဘီး ဘရိတ်ရှုး လဲ အဲ့ဒါမျိုးလေးတွေ သင်ပေး လုပ်ခိုင်းတာ အတတ်မြန်ပါတယ်
ဂွဖြုတ် စာညွန်း ဘယ်ဖြုတ် ညာကျပ်
ဂွဖြုတ် စာညွှန်း ကျပ်ရင် သဝေထိုးဖြုတ်ရင် ၉
ဖြစ်နိုင်နေတဲ့ အရာက မဖြစ်နိုင်ဘူးဆိုတာ မရှိဘူး မဖြစ်သေးတာပဲရှိတာပါ ဖြစ်နိုင်အောင်ကြိုးစားရမှာက မိမိရဲ့ ဇွဲ လုံ့လ ဝိရိယ ပေါ်မူတည်တာပါ
<Zawgyi>
အေျခခံ ဆိုင္ကယ္ျပဳျပင္နည္း စာေတြ႕ လက္ေတြ႕ သင္ခန္းစာ ၁
ဆိုင္ကယ္နည္းပညာ ဝါသနာပါေပမဲ့ လက္ေတြ႕ မေလ့က်င့္ရေသးပဲ စာေတြ႕ ေလ့လာေနသူေတြအတြက္ အလြယ္တကူ ပညာတတ္ျခင္းကို ေျပာျပေပးပါမယ္ အရင္ဦးဆုံး ဂြကိုင္နည္းႏွင့္ အျဖဳတ္အက်ပ္ ကို အရင္ေလ့လာရပါမယ္
ဟာဂြကိုင္တာမ်ားလြယ္လြယ္ေလးကို ေစာက္ေရးလုပ္ပီး ေျပာေနတယ္ လို႔မထင္ပါနဲ႔ ဂြကိုင္တာလည္ နည္းပညာတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္ နတ္တစ္လုံး ျဖဳတ္တိုင္းမွာ နတ္ျဖဳတ္ရမဲ့အထာရွိပါတယ္ ဥပမာ အင္ဂ်င္ဝိုင္နတ္ကိုျဖဳတ္မယ္ဆိုရင္
ဂြကိုကိုင္ ျဖဳတ္တဲ့ဘက္ကို ဆြဲျဖဳတ္လို႔ ျပဳတ္သြားႏိုင္ေပမဲ့ လြယ္ကူမႈ့မရွိပါဘူး လူလဲပန္းပါတယ္ တကယ္မလုပ္ဖူးသူေတြအတြက္ေျပာတာပါေနာ္
အင္ဂ်င္ဝိုင္နတ္ကိုျဖဳတ္မယ္ဆိုရင္
16-17ဂြင္း
1 ...17ဂြင္းကိုကိုင္
2...အင္ဂ်င္ဝိုင္နတ္ကိုခ်ိတ္
3...ဘယ္လက္မွ အင္ဂ်င္ဝိုင္နတ္ဂြင္းခ်ိတ္ရာ ေနရာကိုထိန္းပါ
4...အဲ့လိုထိန္းထားပီးလွ်င္ ညာလက္ဖေႏွာင့္ျဖင့္ 16ဂြင္းေနရာကို လက္ဖေႏွာင့္ျဖင့္႐ိုက္ပီးအသုံးျပဳပါ
ဒါကအေျခခံဂြကိုင္နည္းလမ္းၫႊန္ျဖစ္ပါတယ္
စာေတြ႕ သေဘာနဲ႔ လက္ေတြ႕သေဘာကိုနားလည္ထားရပါမယ္
စာေတြ႕က လက္ေတြ႕ေလာက္အျမင္မက်ယ္ပါဘူး စတင္ေလ့လာေနသူေတြ အတြက္ တကယ္ဝါသနာပါတယ္ အခ်ိန္က မေပးႏိုင္ဘူး အသက္အရြယ္နဲ႔ မလိုက္ေတာ့ဘူး ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ရဲ႕ဘီးေလးကို သခ်င္တယ္ စမ္းၾကည့္ခ်င္တယ္ ဆိုသူေတြအတြက္ပါ လက္ေတြ႕ကို ေလ့လာမယ္ဆိုရင္ ျပင္ဆိုင္မွာ ဘီးကို အပ္တဲ့အခါ ဂြကိုင္နည္း နတ္ျဖဳတ္ပုံကို အရင္ေလ့လာပါ သင္ဆရာ ျမင္ဆရာ ၾကားဆရာ ထိုသုံးမ်ိဳးျပည့္စုံေနပီဆိုရင္ ပညာကခနေလးအတြင္းမွာ ထိထိေရာက္ေရာက္တတ္လြယ္ပါတယ္
က်ေနာ့္ဆိုင္မွာက်ေနာ္က တစ္ေယာက္ထဲလုပ္ရတာဆိုေတာ့ ဆိုင္ကယ္က်တဲ့အခါမ်ိဳးဆို တကယ္မိတ္ရင္းေတြကို ေရာ့ဒါေလးဒီလိုျဖဳတ္ဘယ္လိုဘယ္ညာ ေနာက္ဘီး ဘရိတ္ရႈး လဲ အဲ့ဒါမ်ိဳးေလးေတြ သင္ေပး လုပ္ခိုင္းတာ အတတ္ျမန္ပါတယ္
ဂြျဖဳတ္ စာၫြန္း ဘယ္ျဖဳတ္ ညာက်ပ္
ဂြျဖဳတ္ စာၫႊန္း က်ပ္ရင္ သေဝထိုးျဖဳတ္ရင္ ၉
ျဖစ္ႏိုင္ေနတဲ့ အရာက မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ မရွိဘူး မျဖစ္ေသးတာပဲရွိတာပါ ျဖစ္ႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားရမွာက မိမိရဲ႕ ဇြဲ လုံ႔လ ဝိရိယ ေပၚမူတည္တာပါ