<Unicode>
**Carburetor**
Carburetorကဘာလို့ဆေးရတာလဲ ဘယ်လောက်ကြာရင်တစ်ခါဆေးရတာလဲ
အမေးများကြတယ်။
ဒါဆိုရင် userတွေအနေနဲ့ ကာပရိုက်တာရဲ့လုပ်ဆောင်ချက်ကိုအကြမ်းအားဖြင့်တော့သိဖို့လိုပါတယ်။
အင်္ဂျင်တစ်ခုစက်နိုးဖို့ဆိုတာ compressionဖြစ်ဖို့မီးလောင်ပေါက်ကွဲရတယ် မီးလောင်ပေါက်ကွဲဖို့ လိုအပ်တဲ့ ဆီနဲ့လေ ပမာဏကို ကာပရိုက်တာက အချိုးကျ ရောနှောပြီး အင်္ဂျင်ထဲကိုပို့ပေးတယ်။
ဒါကြောင့်ကာပရိုက်တာကအင်္ဂျင်နဲ့တိုက်ရိုက်ဆက်နွယ်နေတယ် အရင်ဆုံးပြင်ပလေကိုစပြီးဆွဲတယ် ဆွဲတဲ့အခါ ဖုန်သဲမပါအောင် လေစစ်ခံပေးရတယ် ဒါကြောင့်လေစစ်တွေမကောင်းရင် ဖုန်တွေကအင်္ဂျင်ထဲတိုက်ရိုက်ဝင်ပြီး ပစ္စတင် ဝရိမ်းတွေစားနိုင်တယ်။ဖုန်ထူးရင်ဆေးပေးအရမ်းဆိုးရင်လေစစ်အသစ်လဲပါ။
ဘယ်လောက်ကြာရင်ဆေးရမလဲဆိုတာတော့ ကိုယ်စီးနေတဲ့လမ်းပေါ်မှာလဲမူတည်ပါသေးတယ်။တချို့ဖုန်ထူတဲ့ဒေသမျိုးတွေဆိုရင် ကာပရိုက်တာအတွင်းဂျက်လိုင်းတွေတောင်ပိတ်တာတွေဖြစ်တတ်ပါတယ် ဖုန်ထူတဲ့လမ်းတွေဆို ပိုပြီးဂရုစိူက်ရပါမယ်။
ဆေးပြီဆိုလဲ အပေါ်ယံလေးတင်ပြောင်အောင်မဆေးပါနဲ့ လိုင်းပေါက်တွေကိုပွင့်အောင်ဆေးပါ ပလပ် လေစစ် ဘားတွေတစ်ခါတည်းစစ်ပါ။Float Chamberထဲက ဆီပမာဏကိုစစ်ပါ မိန်းဂျက် စနိုးဂျက်တွေသေချာစစ်ပါ စနိုးချိန်တဲ့အခါမှာလဲ လေနဲ့ဆီ မျှတအောင်ချိန်ပါ
တချို့ဘီးတွေဆိုဖြစ်တတ်တာတွေရှိတယ် ဆေးပြီးမှ ဆီယိုတာမျိုးတွေ အဲဒါတွေက Float valve(ဒုံးကျည်)လေးနေရာပြောင်းသွားတော့မလုံတာမျိုးပါ။ အထိုင်ကိုသေချာပြန်ဆေးပါ အတွင်းထိပြောင်အောင် ကရိုင်းပါ အဲလိုဆိုလုံတာများပါတယ် မရသေးရင်Float Armလေးကိုအနိမ့်အမြင့်ချိန်ပါ အရမ်းဆိုးတဲ့ဘီးမျိုးကတော့မရဘူးပေါ့။
Admin_Khant Hmhwe Swe
<Zawgyi>
**Carburetor**
Carburetorကဘာလို႔ေဆးရတာလဲ ဘယ္ေလာက္ၾကာရင္တစ္ခါေဆးရတာလဲ
အေမးမ်ားၾကတယ္။
ဒါဆိုရင္ userေတြအေနနဲ႔ ကာပ႐ိုက္တာရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကိုအၾကမ္းအားျဖင့္ေတာ့သိဖို႔လိုပါတယ္။
အဂၤ်င္တစ္ခုစက္ႏိုးဖို႔ဆိုတာ compressionျဖစ္ဖို႔မီးေလာင္ေပါက္ကြဲရတယ္ မီးေလာင္ေပါက္ကြဲဖို႔ လိုအပ္တဲ့ ဆီနဲ႔ေလ ပမာဏကို ကာပ႐ိုက္တာက အခ်ိဳးက် ေရာေႏွာၿပီး အဂၤ်င္ထဲကိုပို႔ေပးတယ္။
ဒါေၾကာင့္ကာပ႐ိုက္တာကအဂၤ်င္နဲ႔တိုက္႐ိုက္ဆက္ႏြယ္ေနတယ္ အရင္ဆုံးျပင္ပေလကိုစၿပီးဆြဲတယ္ ဆြဲတဲ့အခါ ဖုန္သဲမပါေအာင္ ေလစစ္ခံေပးရတယ္ ဒါေၾကာင့္ေလစစ္ေတြမေကာင္းရင္ ဖုန္ေတြကအဂၤ်င္ထဲတိုက္႐ိုက္ဝင္ၿပီး ပစၥတင္ ဝရိမ္းေတြစားႏိုင္တယ္။ဖုန္ထူးရင္ေဆးေပးအရမ္းဆိုးရင္ေလစစ္အသစ္လဲပါ။
ဘယ္ေလာက္ၾကာရင္ေဆးရမလဲဆိုတာေတာ့ ကိုယ္စီးေနတဲ့လမ္းေပၚမွာလဲမူတည္ပါေသးတယ္။တခ်ိဳ႕ဖုန္ထူတဲ့ေဒသမ်ိဳးေတြဆိုရင္ ကာပ႐ိုက္တာအတြင္းဂ်က္လိုင္းေတြေတာင္ပိတ္တာေတြျဖစ္တတ္ပါတယ္ ဖုန္ထူတဲ့လမ္းေတြဆို ပိုၿပီးဂ႐ုစိူက္ရပါမယ္။
ေဆးၿပီဆိုလဲ အေပၚယံေလးတင္ေျပာင္ေအာင္မေဆးပါနဲ႔ လိုင္းေပါက္ေတြကိုပြင့္ေအာင္ေဆးပါ ပလပ္ ေလစစ္ ဘားေတြတစ္ခါတည္းစစ္ပါ။Float Chamberထဲက ဆီပမာဏကိုစစ္ပါ မိန္းဂ်က္ စႏိုးဂ်က္ေတြေသခ်ာစစ္ပါ စႏိုးခ်ိန္တဲ့အခါမွာလဲ ေလနဲ႔ဆီ မွ်တေအာင္ခ်ိန္ပါ
တခ်ိဳ႕ဘီးေတြဆိုျဖစ္တတ္တာေတြရွိတယ္ ေဆးၿပီးမွ ဆီယိုတာမ်ိဳးေတြ အဲဒါေတြက Float valve(ဒုံးက်ည္)ေလးေနရာေျပာင္းသြားေတာ့မလုံတာမ်ိဳးပါ။ အထိုင္ကိုေသခ်ာျပန္ေဆးပါ အတြင္းထိေျပာင္ေအာင္ က႐ိုင္းပါ အဲလိုဆိုလုံတာမ်ားပါတယ္ မရေသးရင္Float Armေလးကိုအနိမ့္အျမင့္ခ်ိန္ပါ အရမ္းဆိုးတဲ့ဘီးမ်ိဳးကေတာ့မရဘူးေပါ႔။
Admin_Khant Hmhwe Swe