ဆိုင်ကယ်ပြုပြင်သဘောတရားများနှင့်အယူအဆများ(2)

<Unicode>
ဆိုင်ကယ်ပြုပြင်သဘောတရားများနှင့်အယူအဆများ(2)
အင်ဂျင်ပိုင်းဆိုင်ရာအသေးစိတ်များ
အင်ဂျင်ခွဲလုံးတော့မယ်ဆိုရင် အင်ဂျင်နဂိုအော်လဂျင်နယ် အသံထွက်အောင် အဓိကကျသော အချက်များမှာ ကော်နတင်း နှင့်
ခိုပင်နယံ ဘားဂွင်းဘားဂိုက် ကာဗရိုက်တာ တို့သည် အဓိက ကျပါသည် အခုပြောပြတာကတော့ အင်ဂျင်ပိုင်းဆိုင်ရာ စတ်သံငြိမ်ခြင်းနဲ့ဆိုင်သော အဓိကအချက်များဖြစ်သည် အတွင်းပစွည်း အကုန်လိုက်လဲတိုင်းအော်လဂျင်နယ် စတ်သံဖြစ်ဖို့ရာ မလွယ်ကူပါ
ပစွည်း အရည်အသွေးကို ကြည့်တတ်ဖို့လိုပါသည် ကင်းမရှပ်/လော်ကာလတ် ရှပ်တို့သည် လိုအပ်မှသာလဲသင့်မှသာအသုံးပြုသင့်သည် အင်ဂျင်တစ်ခုစတ်သံငြိမ်ဖို့ဆိုလျှင် ကော်နတင်း မိန်းဘော တင်လဲ၍အသုံးမချသင့်ပါ အများအားဖြင့် စတ်စနိုးချိန်တွင် မိန်းဘောသံများကျယ်လောင်စွာပေးတတ်လေသည် ထို့ကြောင့်အင်ဂျင်တစ်လုံးရှယ်ကိုင်မယ်ဆိုလျှင် ကရိုင်းအုပ်စုံအဆက် အရည်အသွေးကောင်းတာမျိုးသုံးသင့်ပေသည်
ဒါကတော့ အခြေခံအသေးစိတ်လေးတွေပြောပြပေးတာပါ အခြေနေကြုံတိုင်းမှာ ကျနော့်ရဲ့videoလေးတွေ အသေးစိတ်နားလည်လွယ်အောင်ဖန်တီးပေးဖို့စီစဉ်နေပါတယ်ဗျ
အင်ဂျင်တစ်လုံးသက်တမ်းရှည်ပီးနောက်အင်ဂျင်ကိုင်တော့မယ်ဆိုရင်ခိုပင်နယံကြီးသေးကိုလဲ တပါတည်း လဲပစ်သင့်ပါတယ် ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ စတ်သံငြိမ်ဖို့အတွက် ခိုးငြီးသံကလည်းမပါမဖြစ် စတ်သံငြိမ်စေဖို့အတွက် အင်ဂျင်အော်လဂျင်နယ်ရှယ်စတ်သံငြိမ်စေဖို့ လဲပေးရမှာဖြစ်ပါတယ်
များသောအားဖြင့်ခိုငြီးသံ ခိုပင်ပင်နယံအကြီးအသေးများဟာ ကလပ်အုံဘက်ခြမ်းဖွင့်တဲ့အခါမှာ စပီး ခိုသံပေးတာမျိုး ဖြစ်ပေါ်တတ်ပါတယ်
ဒါကတော့ အင်ဂျင်ပိုင်းနဲ့ပတ်သတ်လို့စတ်သံငြိမ်စေတဲ့အဓိကအကြောင်းရင်းများထဲက အခြေခံကျသောအပိုင်းအစလေးများဖြစ်ပါတယ်
ဆက်ရန်ရှိသေးပါသည်

<Zawgyi>
ဆိုင္ကယ္ျပဳျပင္သေဘာတရားမ်ားႏွင့္အယူအဆမ်ား(2)
အင္ဂ်င္ပိုင္းဆိုင္ရာအေသးစိတ္မ်ား
အင္ဂ်င္ခြဲလုံးေတာ့မယ္ဆိုရင္ အင္ဂ်င္နဂိုေအာ္လဂ်င္နယ္ အသံထြက္ေအာင္ အဓိကက်ေသာ အခ်က္မ်ားမွာ ေကာ္နတင္း ႏွင့္
ခိုပင္နယံ ဘားဂြင္းဘားဂိုက္ ကာဗ႐ိုက္တာ တို႔သည္ အဓိက က်ပါသည္ အခုေျပာျပတာကေတာ့ အင္ဂ်င္ပိုင္းဆိုင္ရာ စတ္သံၿငိမ္ျခင္းနဲ႔ဆိုင္ေသာ အဓိကအခ်က္မ်ားျဖစ္သည္ အတြင္းပစြည္း အကုန္လိုက္လဲတိုင္းေအာ္လဂ်င္နယ္ စတ္သံျဖစ္ဖို႔ရာ မလြယ္ကူပါ
ပစြည္း အရည္အေသြးကို ၾကည့္တတ္ဖို႔လိုပါသည္ ကင္းမရွပ္/ေလာ္ကာလတ္ ရွပ္တို႔သည္ လိုအပ္မွသာလဲသင့္မွသာအသုံးျပဳသင့္သည္ အင္ဂ်င္တစ္ခုစတ္သံၿငိမ္ဖို႔ဆိုလွ်င္ ေကာ္နတင္း မိန္းေဘာ တင္လဲ၍အသုံးမခ်သင့္ပါ အမ်ားအားျဖင့္ စတ္စႏိုးခ်ိန္တြင္ မိန္းေဘာသံမ်ားက်ယ္ေလာင္စြာေပးတတ္ေလသည္ ထို႔ေၾကာင့္အင္ဂ်င္တစ္လုံးရွယ္ကိုင္မယ္ဆိုလွ်င္ က႐ိုင္းအုပ္စုံအဆက္ အရည္အေသြးေကာင္းတာမ်ိဳးသုံးသင့္ေပသည္
ဒါကေတာ့ အေျခခံအေသးစိတ္ေလးေတြေျပာျပေပးတာပါ အေျခေနႀကဳံတိုင္းမွာ က်ေနာ့္ရဲ႕videoေလးေတြ အေသးစိတ္နားလည္လြယ္ေအာင္ဖန္တီးေပးဖို႔စီစဉ္ေနပါတယ္ဗ်
အင္ဂ်င္တစ္လုံးသက္တမ္းရွည္ပီးေနာက္အင္ဂ်င္ကိုင္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ခိုပင္နယံႀကီးေသးကိုလဲ တပါတည္း လဲပစ္သင့္ပါတယ္ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ စတ္သံၿငိမ္ဖို႔အတြက္ ခိုးၿငီးသံကလည္းမပါမျဖစ္ စတ္သံၿငိမ္ေစဖို႔အတြက္ အင္ဂ်င္ေအာ္လဂ်င္နယ္ရွယ္စတ္သံၿငိမ္ေစဖို႔ လဲေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္
မ်ားေသာအားျဖင့္ခိုၿငီးသံ ခိုပင္ပင္နယံအႀကီးအေသးမ်ားဟာ ကလပ္အုံဘက္ျခမ္းဖြင့္တဲ့အခါမွာ စပီး ခိုသံေပးတာမ်ိဳး ျဖစ္ေပၚတတ္ပါတယ္
ဒါကေတာ့ အင္ဂ်င္ပိုင္းနဲ႔ပတ္သတ္လို႔စတ္သံၿငိမ္ေစတဲ့အဓိကအေၾကာင္းရင္းမ်ားထဲက အေျခခံက်ေသာအပိုင္းအစေလးမ်ားျဖစ္ပါတယ္
ဆက္ရန္ရွိေသးပါသည္