ပုံမမှန်ပြုပြင်ခြင်းမျာ

<Unicode>
အဆဲခံရမယ့်ပိုစ့် သို့မဟုတ် ပုံမမှန်ပြုပြင်ခြင်းများ

*ဘိုးရင်းထိုးရင်ကျပ်ကျပ်လေးထိုးပေးပါ 
စီးစီးလေးထိုးပေးပါ ပြောင်ပြောင်လေး

*ဆိုင်ကယ်အင်ဂျင်ဝိုင်က ပျစ်သေးတယ် သုံးလို့ရသေးတယ် မလဲနဲ့ဦး

*ဘရိတ်ဆီက ပေါတယ် တစ်ဘူးငါးရာပဲရှိတယ် 

*ချိန်းဆီရွှဲရွှဲလေးထည့်ပေးပါညီလေး

*ကလပ်အုံချောင်လို့ ကလပ်ပြားလေးဂျမ်းခုပေးလိုက်မယ်

*ကူးလင့်ထည့်မှလားဟ ရေထည့်လဲရတာကို

*အော်တိုဖန်မလည်လို့ ခလုပ်တပ်ပေးလိုက်တယ်

*ပန့်ပရက်ရှာကျတာ over flow ပေါက်ကိုပိတ်လိုက်လေ

*ရှဲဒိုးဓါတ်ဆီပန့်က ရီလေးအလုပ်မလုပ်တာများ အော်တိုချိတ်ပေးလိုက် သော့ဖွင့်ပန့်လည်အောင်

*ဖြူးက 10Aမရဘူး 20Aပဲထည့်လိုက်မယ်

*ဖြူးက ခဏခဏပြတ်တယ် ဝါယာလေးနွှာပါတ်ပေးလိုက်

*အသံထွက်တာ စီးလိုက်ပျောက်သွားလိမ့်မယ်

*EXUPကျော်တာများ preset တစ်လုံးရရင်ရပြီလေ

*reset ချတာ ဘထရီဖြုတ်ယုံပဲကွ

*ဟျောင့် ပူလေကျဲလေပဲ မင်းs4 20/50ထည့်

*ချိန်းရှည်တာ ချိန်းဘိကို နတ်ခေါင်းလေးဝရိန်ဆော် ဆက်လိုက်လေ

*အဝါသုံးပင်များ သုံးဘီးဒိုင်အုပ်တွေပေါလို့ သွားဝယ်လိုက်

*ရင်း က std တော်ပေမယ့် မယူဘူး +25ကိုဝယ်လေ သွေးထည့်မယ်ရေရှည်ခံအောင်

*ဟျောင့် အင်ဂျင်ပူတုံးရေလောင်းကျင့်နော်

*ရိန်းပါးစပ်တွေစေ့နေမှ

*ဆီစားရင် ကာဘရိုက်တာ စလိုက်ပင်လေးတစ်ထစ်ချလိုက်လေ

*ဂတ်စကက်ပေါက်ပြန်ပြီလား သွား မီးခံပြား
သည့်ထက်ထူတာဝယ်လာခဲ့

*မီးခိုးမဲမဲတွေထွက်နေတာဆို ဘားဖြုတ်ကရိုင်းလိုက်

ဲ ကြားဖူးနေကျ အသံလေးတွေဖြစ်မှာပါ။ဘာဖြစ်လို့ပုံမမှန်တဲ့ ပြုပြင်ခြင်း သုံးသပ်ခြင်းတွေဖြစ်နေတာလဲ။ဖိနပ်စျေးတူရင်ကြီးတာယူ အိမ်ကျမှဓါးနဲ့ခုတ်စီးမယ်ဆိုတဲ့ ရွှေမြန်မာတို့ရဲ့အတွေးနဲ့ မြန်မာ့ဆိုင်ကယ်လောကဟာ အင်မတန်ယိုယွင်းခဲ့ပါတယ်။
တကယ်ပဲမထိရောက်တော့တဲ့ ခုတ်ရာရှရာလွဲနေတဲ့ အပြင်အဆင်တွေကြောင့်လဲဖြစ်မှာပါ။အဖြူပေါ်မှာ ကြိုက်ရာအရောင် ဆိုးတာ မပင်ပန်းပေမယ့် အမည်းရောင်ပေါ် အခြားအရောင်တင်ချင်တဲ့အခါ 
အမည်းကိုအရောင်ချွတ်ရတာ ပိုခက်ခဲခဲ့ပါတယ်။ဘာတွေက ဘာကြောင့် လွဲနေတာလဲ။တကယ်လို့ 
မိတ်ဆွေရဲ့အသိထဲမှာ အပေါ်ကလို များ ပါနေမယ်ဆိုရင်တော့ နားနဲ့မနာဖုဝါးနဲ့သာနာတော်မူပါမိတ်ဆွေ။အမည်းလေးနည်းနည်းချွတ်ပရစေ။

ဘာလို့reboring လုပ်ကြတဲ့အခါ အစည်းအကျပ်ထိုးခိုင်းတာလဲ စည်းလေ တင်းလေ အင်ဂျင်ရဲ့သက်တမ်းက တိုလေပါပဲ။ဘာဖြစ်လို့လဲ ဆိုတော့ ပူလာရင်ပွလာမယ့် ပင်စင်အသားနဲ့ရင်းတွေဟာ ခြစ်ချနေသလို ဖြစ်လာနိုင်တာတွေကြောင့်ပါ။ပြောင်ပြောင်လေးဘိုးရင်းထိုးတော့ စလစ်လိုင်နာအတွင်းသားနဲ့ ပင်စင် တိုက်ရိုက်ပွတ်နေတာကြောင့် အင်ဂျင်မြန်မြန်ကျလာစေမှာပါပဲ။ဒါဆိုဘာကအဖြေမှန်ဖြစ်မလဲ။

ညကျမှဆက်တာပေါ့။

,,
ရဲရင့်သာဝေပိုင်

<Zawgyi>
အဆဲခံရမယ့္ပိုစ့္ သို႔မဟုတ္ ပုံမမွန္ျပဳျပင္ျခင္းမ်ား

*ဘိုးရင္းထိုးရင္က်ပ္က်ပ္ေလးထိုးေပးပါ 
စီးစီးေလးထိုးေပးပါ ေျပာင္ေျပာင္ေလး

*ဆိုင္ကယ္အင္ဂ်င္ဝိုင္က ပ်စ္ေသးတယ္ သုံးလို႔ရေသးတယ္ မလဲနဲ႔ဦး

*ဘရိတ္ဆီက ေပါတယ္ တစ္ဘူးငါးရာပဲရွိတယ္ 

*ခ်ိန္းဆီရႊဲရႊဲေလးထည့္ေပးပါညီေလး

*ကလပ္အုံေခ်ာင္လို႔ ကလပ္ျပားေလးဂ်မ္းခုေပးလိုက္မယ္

*ကူးလင့္ထည့္မွလားဟ ေရထည့္လဲရတာကို

*ေအာ္တိုဖန္မလည္လို႔ ခလုပ္တပ္ေပးလိုက္တယ္

*ပန္႔ပရက္ရွာက်တာ over flow ေပါက္ကိုပိတ္လိုက္ေလ

*ရွဲဒိုးဓါတ္ဆီပန္႔က ရီေလးအလုပ္မလုပ္တာမ်ား ေအာ္တိုခ်ိတ္ေပးလိုက္ ေသာ့ဖြင့္ပန္႔လည္ေအာင္

*ျဖဴးက 10Aမရဘူး 20Aပဲထည့္လိုက္မယ္

*ျဖဴးက ခဏခဏျပတ္တယ္ ဝါယာေလးႏႊာပါတ္ေပးလိုက္

*အသံထြက္တာ စီးလိုက္ေပ်ာက္သြားလိမ့္မယ္

*EXUPေက်ာ္တာမ်ား preset တစ္လုံးရရင္ရၿပီေလ

*reset ခ်တာ ဘထရီျဖဳတ္ယုံပဲကြ

*ေဟ်ာင့္ ပူေလက်ဲေလပဲ မင္းs4 20/50ထည့္

*ခ်ိန္းရွည္တာ ခ်ိန္းဘိကို နတ္ေခါင္းေလးဝရိန္ေဆာ္ ဆက္လိုက္ေလ

*အဝါသုံးပင္မ်ား သုံးဘီးဒိုင္အုပ္ေတြေပါလို႔ သြားဝယ္လိုက္

*ရင္း က std ေတာ္ေပမယ့္ မယူဘူး +25ကိုဝယ္ေလ ေသြးထည့္မယ္ေရရွည္ခံေအာင္

*ေဟ်ာင့္ အင္ဂ်င္ပူတုံးေရေလာင္းက်င့္ေနာ္

*ရိန္းပါးစပ္ေတြေစ့ေနမွ

*ဆီစားရင္ ကာဘ႐ိုက္တာ စလိုက္ပင္ေလးတစ္ထစ္ခ်လိုက္ေလ

*ဂတ္စကက္ေပါက္ျပန္ၿပီလား သြား မီးခံျပား
သည့္ထက္ထူတာဝယ္လာခဲ့

*မီးခိုးမဲမဲေတြထြက္ေနတာဆို ဘားျဖဳတ္က႐ိုင္းလိုက္

ဲ ၾကားဖူးေနက် အသံေလးေတြျဖစ္မွာပါ။ဘာျဖစ္လို႔ပုံမမွန္တဲ့ ျပဳျပင္ျခင္း သုံးသပ္ျခင္းေတြျဖစ္ေနတာလဲ။ဖိနပ္ေစ်းတူရင္ႀကီးတာယူ အိမ္က်မွဓါးနဲ႔ခုတ္စီးမယ္ဆိုတဲ့ ေရႊျမန္မာတို႔ရဲ႕အေတြးနဲ႔ ျမန္မာ့ဆိုင္ကယ္ေလာကဟာ အင္မတန္ယိုယြင္းခဲ့ပါတယ္။
တကယ္ပဲမထိေရာက္ေတာ့တဲ့ ခုတ္ရာရွရာလြဲေနတဲ့ အျပင္အဆင္ေတြေၾကာင့္လဲျဖစ္မွာပါ။အျဖဴေပၚမွာ ႀကိဳက္ရာအေရာင္ ဆိုးတာ မပင္ပန္းေပမယ့္ အမည္းေရာင္ေပၚ အျခားအေရာင္တင္ခ်င္တဲ့အခါ 
အမည္းကိုအေရာင္ခြၽတ္ရတာ ပိုခက္ခဲခဲ့ပါတယ္။ဘာေတြက ဘာေၾကာင့္ လြဲေနတာလဲ။တကယ္လို႔ 
မိတ္ေဆြရဲ႕အသိထဲမွာ အေပၚကလို မ်ား ပါေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ နားနဲ႔မနာဖုဝါးနဲ႔သာနာေတာ္မူပါမိတ္ေဆြ။အမည္းေလးနည္းနည္းခြၽတ္ပရေစ။

ဘာလို႔reboring လုပ္ၾကတဲ့အခါ အစည္းအက်ပ္ထိုးခိုင္းတာလဲ စည္းေလ တင္းေလ အင္ဂ်င္ရဲ႕သက္တမ္းက တိုေလပါပဲ။ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ ပူလာရင္ပြလာမယ့္ ပင္စင္အသားနဲ႔ရင္းေတြဟာ ျခစ္ခ်ေနသလို ျဖစ္လာႏိုင္တာေတြေၾကာင့္ပါ။ေျပာင္ေျပာင္ေလးဘိုးရင္းထိုးေတာ့ စလစ္လိုင္နာအတြင္းသားနဲ႔ ပင္စင္ တိုက္႐ိုက္ပြတ္ေနတာေၾကာင့္ အင္ဂ်င္ျမန္ျမန္က်လာေစမွာပါပဲ။ဒါဆိုဘာကအေျဖမွန္ျဖစ္မလဲ။

ညက်မွဆက္တာေပါ႔။

,,
ရဲရင့္သာေဝပိုင္