အော်တို

Zawgyi & Uni

ဒီ  အော်ုတိဘီးလေတွေက အင်ဂျင်လည်း ပြသာနာမရှိ ဝါယာရိန်းလည်းပြသာနာမရှိ  အဆွဲအရုန်းကျတာတို့ဖြစ်လာရင်  ဆိုင်ကယ်ရဲ့ဘယ်ဘက်ခြမ်းကိုဖွင့်စစ်ဆေးကြည့်ပါတယ်

ရှူးခြမ်းပါးနေမလား   ကြညိ့တာနဲ့သိမှာပါ  ကြိုးလျော့နေမလား   လက်ကလေးနဲ့ဖိကြည့်ပါ  ကြိုးအသစ်လဲပြီးလဲလျော့နေတယ်ဆိုရင်
အတွင်းစပရင်လဲလှယ်ပါတယ် ဝယ်မရရင် ထပ်ပိုးလိုက်ပါတယ ပြီးတော့လိုအပ်လေးတွေစစ်ဆေးပြီး လဲလှယ်လိုပ်ပါတယ်   
roller ball လေး ၆ လုံးကတော့ အမျိုးအစားမှန်မှ ဆွဲအားပိုကောင်းပါတယ်
  ြဖြုတ်တာသိပ်ပြသာနာမရှိပေမယ် ပြန်တပ်တဲ့အခါ နောပ် driven shaft မှာကြိုးအရင်ထည့် ၁၇ ဂွလေးနဲ့ ဒေါင်လိုက်လိုက်ရိုတ်ပေးလိုက်တယ် ကြိုးဝင်င်္သွားပါလိမ်းမဟ် ရှေ့ crank shaft မှာ ကီးလိုင်းပေါ်သည်အထိ ထည့်လို့ရအောင် ကြိုးကိုသွင်းဖို့လိုပါတယ် ဒါအရေးကြီးပါတယ်   
ပြီးရင်နပ်ကြပ်လိုက်ပါတယ် ကြိုးကလျော့နေပါတယ် ပြသာနာမရှိပါ စက်နိုးလိုက်ပါ လီဗာနဲနဲဆွဲလိုက်ရင်အလိုအလျှောက် တင်းသွားပါလိမ့်မယ် ်

<Unicode>
ဒီ  အော်ုတိဘီးလေတွေက အင်ဂျင်လည်း ပြသာနာမရှိ ဝါယာရိန်းလည်းပြသာနာမရှိ  အဆွဲအရုန်းကျတာတို့ဖြစ်လာရင်  ဆိုင်ကယ်ရဲ့ဘယ်ဘက်ခြမ်းကိုဖွင့်စစ်ဆေးကြည့်ပါတယ်




ရှူးခြမ်းပါးနေမလား   ကြညိ့တာနဲ့သိမှာပါ  ကြိုးလျော့နေမလား   လက်ကလေးနဲ့ဖိကြည့်ပါ  ကြိုးအသစ်လဲပြီးလဲလျော့နေတယ်ဆိုရင်



အတွင်းစပရင်လဲလှယ်ပါတယ် ဝယ်မရရင် ထပ်ပိုးလိုက်ပါတယ ပြီးတော့လိုအပ်လေးတွေစစ်ဆေးပြီး လဲလှယ်လိုပ်ပါတယ်   

roller ball လေး ၆ လုံးကတော့ အမျိုးအစားမှန်မှ ဆွဲအားပိုကောင်းပါတယ်

  ြဖြုတ်တာသိပ်ပြသာနာမရှိပေမယ် ပြန်တပ်တဲ့အခါ နောပ် driven shaft မှာကြိုးအရင်ထည့် ၁၇ ဂွလေးနဲ့ ဒေါင်လိုက်လိုက်ရိုတ်ပေးလိုက်တယ် ကြိုးဝင်င်္သွားပါလိမ်းမဟ် ရှေ့ crank shaft မှာ ကီးလိုင်းပေါ်သည်အထိ ထည့်လို့ရအောင် ကြိုးကိုသွင်းဖို့လိုပါတယ် ဒါအရေးကြီးပါတယ်   

ပြီးရင်နပ်ကြပ်လိုက်ပါတယ် ကြိုးကလျော့နေပါတယ် ပြသာနာမရှိပါ စက်နိုးလိုက်ပါ လီဗာနဲနဲဆွဲလိုက်ရင်အလိုအလျှောက် တင်းသွားပါလိမ့်မယ် ်



<Zawgyi>
ဒီ  ေအာ္ုတိဘီးေလေတြက အင္ဂ်င္လည္း ျပသာနာမရွိ ဝါယာရိန္းလည္းျပသာနာမရွိ  အဆြဲအ႐ုန္းက်တာတို႔ျဖစ္လာရင္  ဆိုင္ကယ္ရဲ႕ဘယ္ဘက္ျခမ္းကိုဖြင့္စစ္ေဆးၾကည့္ပါတယ္




႐ွဴးျခမ္းပါးေနမလား   ၾကညိ့တာနဲ႔သိမွာပါ  ႀကိဳးေလ်ာ့ေနမလား   လက္ကေလးနဲ႔ဖိၾကည့္ပါ  ႀကိဳးအသစ္လဲၿပီးလဲေလ်ာ့ေနတယ္ဆိုရင္



အတြင္းစပရင္လဲလွယ္ပါတယ္ ဝယ္မရရင္ ထပ္ပိုးလိုက္ပါတယ ၿပီးေတာ့လိုအပ္ေလးေတြစစ္ေဆးၿပီး လဲလွယ္လိုပ္ပါတယ္   

roller ball ေလး ၆ လုံးကေတာ့ အမ်ိဳးအစားမွန္မွ ဆြဲအားပိုေကာင္းပါတယ္

  ြျဖဳတ္တာသိပ္ျပသာနာမရွိေပမယ္ ျပန္တပ္တဲ့အခါ ေနာပ္ driven shaft မွာႀကိဳးအရင္ထည့္ ၁၇ ဂြေလးနဲ႔ ေဒါင္လိုက္လိုက္႐ိုတ္ေပးလိုက္တယ္ ႀကိဳးဝင္ငႆြားပါလိမ္းမဟ္ ေရွ႕ crank shaft မွာ ကီးလိုင္းေပၚသည္အထိ ထည့္လို႔ရေအာင္ ႀကိဳးကိုသြင္းဖို႔လိုပါတယ္ ဒါအေရးႀကီးပါတယ္   

ၿပီးရင္နပ္ၾကပ္လိုက္ပါတယ္ ႀကိဳးကေလ်ာ့ေနပါတယ္ ျပသာနာမရွိပါ စက္ႏိုးလိုက္ပါ လီဗာနဲနဲဆြဲလိုက္ရင္အလိုအေလွ်ာက္ တင္းသြားပါလိမ့္မယ္ ်

Crd