<Unicode>
တွေ့ကြုံလေး မျှဝေပါရစေ click 125.13 မော်ဒယ်
ကြုံခဲ့တာ ငါကြိမ်ထက်မနဲတော့လို့ပါ
သံလိုက်အုံ အပေါ်က ပန်ကာနက် တတ်တဲ့အခါ
သတိ ထားပါ အခုချိန် စျေးက 130000 ပက်ဝန်းကျင်ပါ
တရုတ်အစုပ် တစီး ဝယ်စီးလို့ရနေပြီ
ပြုပြင်ဖို့ သွားယူခဲ့ပြီးဝန်ဆောင်ခဲ့ရတယ်
ဆူညံနေတာပါပဲ ဆိုင်ကိုရောက်အောင် မနဲထိန်းမောင်း
ခဲ့ရတယ် ဆိုင်ရောက်တော့ ရှေ့ပိုင်းဖွင့်လိုက်တယ်
ပစ်စတင် ဂျန့်ဖြစ်ထားတာ ရိန်းကွင်းတေက ကပ်လို့
ပစ်စတင်မှာလဲ အပွန်းဆင်းတေနဲ့ ဘာဖြုတ်ကြည့်တော့
ဘားဂိုက်တေက ချောင်ဂလိ တိုင်ပင်ချိန်းကြည့်တော့
အချေနေတော်တော်ဆိုးနေပြီ တိုင်ပင်ချိန်းဖြုတ်ပြီး
ဆေးစရာ ရှိတာ ဆေးရင်း မီးထုပ်က တွေ့တဲ့ အတိုင်းပဲ
ပန်ကာနက် ရှည်လို့ဆိုတာ တမ်းသိလိုက်တယ်
ဘိုးရိန်းဘား အကုန်လုပ်ပြီးလို့ ပြန်လုံးလိုက်တယ်
မီးထုပ် ဒီတိုင်းပဲ ပြန်တတ်လိုက်တယ် ဆင်ဆာ
အားလုံးလိုက်စစ်တယ် ဘာ error မှ မပြဘူး
အကုန်ကောင်းတယ် restart ချ error ကင်း
နိူးကျင့်ထားလိုက်တယ် စီးမကြည့်ဘူး သိမ်းလိုက်တယ်
မနက်ရောက်တော့ စမ်းစီးကြည့်တော့ ဘားဟာသလိုမျိုး
ဝစ်နေတာ ဖြေးဖြေးချင်းဆွဲမှ တတ်လာတယ် လီဘာက
မသိရင် ဆိုင်ကယ် ဘားက ဟာနေတာပဲ ကောက်ချက်ချမာ ဘာလို့လဲဆိုတော့ ဘားဟာတဲ့ပုံစံနဲ့ တထေရာထဲမို့
တာနဲ့ အဂျင်ပူအောင်ထိ မောင်းစမ်းကြည့်တယ်
အဂျ်င်ပူတော့မှအထကြွ လေး ကောင်းလာတယ်
ဒါလဲ မသိရင် ဘားဟာတယ်ပဲ ထင်ကြဦးမှာ
စမ်းပြီးပြန်လာတော့ တချားမော်ဒယ်တူဘိမ်းက
မီးထုပ် ချိန်းကြည့်လိုက်မှ ခုန ဟာနေတဲ့ အရသာ
အကုန် ပြောက်သွားတယ် မီးထုပ် အသစ်ဘယ်လောက်
ရှိလဲ မေးကြည့်တော့ 130000 ဝန်းကျင်ဆိုတော့
ဥုံနာ တွေ ပိုနာကျင်ရတာပေါ့ဗျာ
၁။ပန်ကာနက် ရှည်တတ်လိုက်တဲ့ ကျေးဇူး
၂။စက်သံ ဘားဟာနေတာနဲ့တူနေခြင်း
၃။အဂ်ျင်အေးနေချိန် အထအကြွမကောင်းခြင်း
ဒီအနေထားလေးမှာ ဘားဟာသလိုထင်ယောင်ထင်မှား
ဖြစ်နိူင်ပါသည် စာလဲနဲနဲ ရှည်သွားတယ်ဗျာ
ဆရာ့ ဆရာ ကြီးများ ကျော်သွားပါ
ဆရာများအားလုံးကိုလေးစားလျှက်ပါ
ဘီးကြီးနည်းပညာများကို ယခု စာမျက်နှာတွင်ပေါင်းစည်းတင်ပေးပါမည်
<Zawgyi>
ေတြ႕ႀကဳံေလး မွ်ေဝပါရေစ click 125.13 ေမာ္ဒယ္
ႀကဳံခဲ့တာ ငါႀကိမ္ထက္မနဲေတာ့လို႔ပါ
သံလိုက္အုံ အေပၚက ပန္ကာနက္ တတ္တဲ့အခါ
သတိ ထားပါ အခုခ်ိန္ ေစ်းက 130000 ပက္ဝန္းက်င္ပါ
တ႐ုတ္အစုပ္ တစီး ဝယ္စီးလို႔ရေနၿပီ
ျပဳျပင္ဖို႔ သြားယူခဲ့ၿပီးဝန္ေဆာင္ခဲ့ရတယ္
ဆူညံေနတာပါပဲ ဆိုင္ကိုေရာက္ေအာင္ မနဲထိန္းေမာင္း
ခဲ့ရတယ္ ဆိုင္ေရာက္ေတာ့ ေရွ႕ပိုင္းဖြင့္လိုက္တယ္
ပစ္စတင္ ဂ်န္႔ျဖစ္ထားတာ ရိန္းကြင္းေတက ကပ္လို႔
ပစ္စတင္မွာလဲ အပြန္းဆင္းေတနဲ႔ ဘာျဖဳတ္ၾကည့္ေတာ့
ဘားဂိုက္ေတက ေခ်ာင္ဂလိ တိုင္ပင္ခ်ိန္းၾကည့္ေတာ့
အေခ်ေနေတာ္ေတာ္ဆိုးေနၿပီ တိုင္ပင္ခ်ိန္းျဖဳတ္ၿပီး
ေဆးစရာ ရွိတာ ေဆးရင္း မီးထုပ္က ေတြ႕တဲ့ အတိုင္းပဲ
ပန္ကာနက္ ရွည္လို႔ဆိုတာ တမ္းသိလိုက္တယ္
ဘိုးရိန္းဘား အကုန္လုပ္ၿပီးလို႔ ျပန္လုံးလိုက္တယ္
မီးထုပ္ ဒီတိုင္းပဲ ျပန္တတ္လိုက္တယ္ ဆင္ဆာ
အားလုံးလိုက္စစ္တယ္ ဘာ error မွ မျပဘူး
အကုန္ေကာင္းတယ္ restart ခ် error ကင္း
နိူးက်င့္ထားလိုက္တယ္ စီးမၾကည့္ဘူး သိမ္းလိုက္တယ္
မနက္ေရာက္ေတာ့ စမ္းစီးၾကည့္ေတာ့ ဘားဟာသလိုမ်ိဳး
ဝစ္ေနတာ ေျဖးေျဖးခ်င္းဆြဲမွ တတ္လာတယ္ လီဘာက
မသိရင္ ဆိုင္ကယ္ ဘားက ဟာေနတာပဲ ေကာက္ခ်က္ခ်မာ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ဘားဟာတဲ့ပုံစံနဲ႔ တေထရာထဲမို႔
တာနဲ႔ အဂ်င္ပူေအာင္ထိ ေမာင္းစမ္းၾကည့္တယ္
အဂ်္င္ပူေတာ့မွအထႂကြ ေလး ေကာင္းလာတယ္
ဒါလဲ မသိရင္ ဘားဟာတယ္ပဲ ထင္ၾကဦးမွာ
စမ္းၿပီးျပန္လာေတာ့ တခ်ားေမာ္ဒယ္တူဘိမ္းက
မီးထုပ္ ခ်ိန္းၾကည့္လိုက္မွ ခုန ဟာေနတဲ့ အရသာ
အကုန္ ေျပာက္သြားတယ္ မီးထုပ္ အသစ္ဘယ္ေလာက္
ရွိလဲ ေမးၾကည့္ေတာ့ 130000 ဝန္းက်င္ဆိုေတာ့
ဥဳံနာ ေတြ ပိုနာက်င္ရတာေပါ႔ဗ်ာ
၁။ပန္ကာနက္ ရွည္တတ္လိုက္တဲ့ ေက်းဇူး
၂။စက္သံ ဘားဟာေနတာနဲ႔တူေနျခင္း
၃။အဂ္ဂ်င္ေအးေနခ်ိန္ အထအႂကြမေကာင္းျခင္း
ဒီအေနထားေလးမွာ ဘားဟာသလိုထင္ေယာင္ထင္မွား
ျဖစ္နိူင္ပါသည္ စာလဲနဲနဲ ရွည္သြားတယ္ဗ်ာ
ဆရာ့ ဆရာ ႀကီးမ်ား ေက်ာ္သြားပါ
ဆရာမ်ားအားလုံးကိုေလးစားလွ်က္ပါ
ဘီးႀကီးနည္းပညာမ်ားကို ယခု စာမ်က္ႏွာတြင္ေပါင္းစည္းတင္ေပးပါမည္