<Unicode>
COPY & Cred ပါ
........
...........
......,.....
ပညာတွေ ရကြစေဖို့
Copy...Cred..
YAMAHA DT 125 R,DT 200,DT 230 Lanza
တို့၏ Y.P.V.S (Yamaha Power Valve System) ချိန်နည်း
အပိုင်း (၂) မှာပြောခဲ့သလိုပဲ 2 stroke small engine တွေမှာ
Power Valve က အရေးကြီးပါတယ်...သူက engine ကို
Low,Mid နဲ့ High RPM တွေကို ထိန်းချုပ်ရတာပါ...
သူ့ကိုမောင်းတဲ့ Servo motor ကလည်းအရေးကြီးပါတယ်...
ဒီကောင်ကပျက်သွားရင် second hand တောင် ၆သောင်း
၇ သောင်း လောက်ရှိပါတယ်...Servo motor အသစ်ဝယ်တပ်
လို့ပဲဖြစ်ဖြစ် မောင်းတာကြာသွားလို့ပဲဖြစ်ဖြစ် ခိုင်းတာကြာသွားရင်
PV က အနေအထားလွဲသွားနိုင်ပါတယ်...အဲ့ခါကြရင် High RPM မှာ
ဘီးကမဆွဲတော့တာ (အရပ်အခေါ်မပွင့်တော့တာ) ဖြစ်နိုင်ပါတယ်...
အဲ့ခါကြရင် PV ကို original setting ရအောင်ပြန်ချိန်ရပါတယ်...
Procedures တွေကတော့ အောက်ပါအတိုင်းပါပဲ...
.....ဘားဘူး PV cover ကို ဖွင့်လိုက်ပါ
.....ပြီးရင် သော့ဖွင့်လိုက်ပါ အဲ့မှာ PV က clockwise အတိုင်းလည်
သွားပြီး နဂိုနေရာကို ပြန်ပြီး Anti clockwise အတိုင်းပြန်လည်
သွားပါမယ် အဲ့ဒါ PV မှာ ကပ်နေတဲ့ ကာဗွန်ဂျိုးတွေကို self cleaning
လုပ်ပြီး ရှင်းထုတ်လိုက်တာပါ သော့ဖွင့်လိုက်တာနဲ့ အဲ့လို လည်ရ
ပါမယ်,အဲ့ဒါက PV က ပွင့်သွားပြီး ပြန်ပိတ်သွားတာပါ,အဲ့ဒါဆို
Servo motor ကောင်းပါတယ်
.....အဲ့လိုလည်သွားပြီး ပြန်ပိတ်ပြီး နဂိုနေရာရောက်ပြီးလုံးဝရပ်သွား
တဲ့နေရာကို သေချာကြည့်ပါ,ပုံမှာ အဝါရောင်ထိုးထားတဲ့ marker
အချောင်းလေးက အနောက်က အစိမ်းရောင်ပြထားတဲ့ အပေါက်
လေးနဲ့ တစ်ထပ်တည်းကျရပါမယ်
.....တစ်ထပ်တည်းတစ်တန်းတည်းမကျရင်တော့ PV setting လွဲနေပါပြီး
.....အဲ့ခါကျရင် သော့ပိတ်လိုက်ပါ
.....ပြီးရင် အနီပြထားတဲ့ lock nuts တွေကိုအရင်ဖြုတ်ပါ
လက်တစ်လုံးစာလောက် ဟ ရင် ရပါပြီး
.....ပြီးရင် အပြာရောင်ပြထားတဲ့ adjuster nuts တွေကို လှည့်ဖြုတ်ထားပါ
.....အဲ့မှာ marker အပေါက်လေး နှစ်ပေါက်လုံး တစ်ထပ်တည်းကျအောင်
Adjuster nut ကို လှည့်ပြီး ချိန်ပါ အဝါရောင်ပြထားတဲ့ plastic အချောင်း
လေးကို လက်ညိုးအားနဲ့ရွှေ့လည်းရပါတယ် မရရင် adjuster nut ကို
လှည့်ကြပ်ပြီး ချိန်ပါ plastic အချောင်းလေးက 2 ဘက် များနေရင်
1 ဘက်က adjuster nut ကိုကြပ်ပြီးချိန်ပါ 1 ဘက်များနေရင် 2 ဘက်က
ကြပ်ပေါ့
.....အပေါက်လေးတွေတစ်ထပ်တည်းကျသွားရင် သံချောင်းသေးသေး
လေးတစ်ချောင်းရှာပြီး အပေါက်ထဲထိုးထည့်ထားပါ
အနောက်က အပေါက်ထဲထိဝင်ပါစေ PV ကို ဘယ်ညာ မရွေ့နိုင်
အောင် lock လုပ်ထားတဲ့သဘောပေါ့
.....ပြီးရင် 1 နဲ့ 2 cable အရင်းက bolt တွေကိုကြည့်ပါ
ရှည်ပြီးကျန်ခဲ့တဲ့ကောင်ကို ကြပ်ပြီးလှည့်သွင်းပါ
.....1 နဲ့ 2 bolt နှစ်ချောင်းလုံး မဏာမ အတူတူ ဝင်နေပြီးဆိုရင်ရပြီး
.....ပြီးရင် adjuster nuts တွေကို ကြပ်ပါ
.....ပြီးရင် lock nuts ကြီး နှစ်ခုကိုကြပ်လိုက်ပါ
.....ပြီးရင် သံချောင်းလေးပြန်ဖြုတ်ပြီး သော့ဖွင့်ကြည့်ပါ
အဝါရောင်ပြထားတဲ့ plastic အချောင်းလေးက clockwise အတိုင်း
တစ်ချက်လည်ပြီး anti clockwise နောက်တစ်ချက်လည်ပြီး
ရပ်သွားပါမယ် အဲ့မှာ plastic အချောင်းက အပေါက်လေးက
အနောက် အိမ်ကအပေါက်လေးနဲ့ တစ်ထပ်တည်းကျနေရင်
ရပါပြီး
.....တစ်ကယ်လို့ တစ်ထပ်တည်းမကျသေးဘူးဆိုရင်
ပေါ်က အချက်တွေအတိုင်းပြန်ပြီး ချိန်ညှိပါ
ဆိုယ်ကယ်နဲ့လူနဲ့မိုင်ပေါင်းများစွာ ကွာဝေးနေတော့ စာနဲ့ပဲကြိုးစားပြီး
ရှင်းပြထားပါတယ်...ဆိုင်ကယ်ရှိနေရင်တော့ Video file လေးနဲ့ဆို
ပိုအဆင်ပြေတာပေါ့... :-)
.......................ဒီလောက်ပါပဲ နောက်များမှဆက်ကြတာပေါ့ဗျာ......................
....................အားလုံးပဲဆိုင်ကယ်ဗဟုသုတတွေနဲ့ပြည့်ဝကြပါစေ...................
..........................Sharing knowledge is developing mankind.........................
...........................................by Lawrence Peace........................................
<Zawgyi>
COPY & Cred ပါ
........
...........
......,.....
ပညာေတြ ရၾကေစဖို႔
Copy...Cred..
YAMAHA DT 125 R,DT 200,DT 230 Lanza
တို႔၏ Y.P.V.S (Yamaha Power Valve System) ခ်ိန္နည္း
အပိုင္း (၂) မွာေျပာခဲ့သလိုပဲ 2 stroke small engine ေတြမွာ
Power Valve က အေရးႀကီးပါတယ္...သူက engine ကို
Low,Mid နဲ႔ High RPM ေတြကို ထိန္းခ်ဳပ္ရတာပါ...
သူ့ကိုေမာင္းတဲ့ Servo motor ကလည္းအေရးႀကီးပါတယ္...
ဒီေကာင္ကပ်က္သြားရင္ second hand ေတာင္ ၆ေသာင္း
၇ ေသာင္း ေလာက္ရွိပါတယ္...Servo motor အသစ္ဝယ္တပ္
လို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေမာင္းတာၾကာသြားလို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ ခိုင္းတာၾကာသြားရင္
PV က အေနအထားလြဲသြားႏိုင္ပါတယ္...အဲ့ခါၾကရင္ High RPM မွာ
ဘီးကမဆြဲေတာ့တာ (အရပ္အေခၚမပြင့္ေတာ့တာ) ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္...
အဲ့ခါၾကရင္ PV ကို original setting ရေအာင္ျပန္ခ်ိန္ရပါတယ္...
Procedures ေတြကေတာ့ ေအာက္ပါအတိုင္းပါပဲ...
.....ဘားဘူး PV cover ကို ဖြင့္လိုက္ပါ
.....ၿပီးရင္ ေသာ့ဖြင့္လိုက္ပါ အဲ့မွာ PV က clockwise အတိုင္းလည္
သြားၿပီး နဂိုေနရာကို ျပန္ၿပီး Anti clockwise အတိုင္းျပန္လည္
သြားပါမယ္ အဲ့ဒါ PV မွာ ကပ္ေနတဲ့ ကာဗြန္ဂ်ိဳးေတြကို self cleaning
လုပ္ၿပီး ရွင္းထုတ္လိုက္တာပါ ေသာ့ဖြင့္လိုက္တာနဲ႔ အဲ့လို လည္ရ
ပါမယ္,အဲ့ဒါက PV က ပြင့္သြားၿပီး ျပန္ပိတ္သြားတာပါ,အဲ့ဒါဆို
Servo motor ေကာင္းပါတယ္
.....အဲ့လိုလည္သြားၿပီး ျပန္ပိတ္ၿပီး နဂိုေနရာေရာက္ၿပီးလုံးဝရပ္သြား
တဲ့ေနရာကို ေသခ်ာၾကည့္ပါ,ပုံမွာ အဝါေရာင္ထိုးထားတဲ့ marker
အေခ်ာင္းေလးက အေနာက္က အစိမ္းေရာင္ျပထားတဲ့ အေပါက္
ေလးနဲ႔ တစ္ထပ္တည္းက်ရပါမယ္
.....တစ္ထပ္တည္းတစ္တန္းတည္းမက်ရင္ေတာ့ PV setting လြဲေနပါၿပီး
.....အဲ့ခါက်ရင္ ေသာ့ပိတ္လိုက္ပါ
.....ၿပီးရင္ အနီျပထားတဲ့ lock nuts ေတြကိုအရင္ျဖဳတ္ပါ
လက္တစ္လုံးစာေလာက္ ဟ ရင္ ရပါၿပီး
.....ၿပီးရင္ အျပာေရာင္ျပထားတဲ့ adjuster nuts ေတြကို လွည့္ျဖဳတ္ထားပါ
.....အဲ့မွာ marker အေပါက္ေလး ႏွစ္ေပါက္လုံး တစ္ထပ္တည္းက်ေအာင္
Adjuster nut ကို လွည့္ၿပီး ခ်ိန္ပါ အဝါေရာင္ျပထားတဲ့ plastic အေခ်ာင္း
ေလးကို လက္ညိဳးအားနဲ႔ေရႊ႕လည္းရပါတယ္ မရရင္ adjuster nut ကို
လွည့္ၾကပ္ၿပီး ခ်ိန္ပါ plastic အေခ်ာင္းေလးက 2 ဘက္ မ်ားေနရင္
1 ဘက္က adjuster nut ကိုၾကပ္ၿပီးခ်ိန္ပါ 1 ဘက္မ်ားေနရင္ 2 ဘက္က
ၾကပ္ေပါ႔
.....အေပါက္ေလးေတြတစ္ထပ္တည္းက်သြားရင္ သံေခ်ာင္းေသးေသး
ေလးတစ္ေခ်ာင္းရွာၿပီး အေပါက္ထဲထိုးထည့္ထားပါ
အေနာက္က အေပါက္ထဲထိဝင္ပါေစ PV ကို ဘယ္ညာ မေရြ႕ႏိုင္
ေအာင္ lock လုပ္ထားတဲ့သေဘာေပါ႔
.....ၿပီးရင္ 1 နဲ႔ 2 cable အရင္းက bolt ေတြကိုၾကည့္ပါ
ရွည္ၿပီးက်န္ခဲ့တဲ့ေကာင္ကို ၾကပ္ၿပီးလွည့္သြင္းပါ
.....1 နဲ႔ 2 bolt ႏွစ္ေခ်ာင္းလုံး မဏာမ အတူတူ ဝင္ေနၿပီးဆိုရင္ရၿပီး
.....ၿပီးရင္ adjuster nuts ေတြကို ၾကပ္ပါ
.....ၿပီးရင္ lock nuts ႀကီး ႏွစ္ခုကိုၾကပ္လိုက္ပါ
.....ၿပီးရင္ သံေခ်ာင္းေလးျပန္ျဖဳတ္ၿပီး ေသာ့ဖြင့္ၾကည့္ပါ
အဝါေရာင္ျပထားတဲ့ plastic အေခ်ာင္းေလးက clockwise အတိုင္း
တစ္ခ်က္လည္ၿပီး anti clockwise ေနာက္တစ္ခ်က္လည္ၿပီး
ရပ္သြားပါမယ္ အဲ့မွာ plastic အေခ်ာင္းက အေပါက္ေလးက
အေနာက္ အိမ္ကအေပါက္ေလးနဲ႔ တစ္ထပ္တည္းက်ေနရင္
ရပါၿပီး
.....တစ္ကယ္လို႔ တစ္ထပ္တည္းမက်ေသးဘူးဆိုရင္
ေပၚက အခ်က္ေတြအတိုင္းျပန္ၿပီး ခ်ိန္ညႇိပါ
ဆိုယ္ကယ္နဲ႔လူနဲ႔မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာ ကြာေဝးေနေတာ့ စာနဲ႔ပဲႀကိဳးစားၿပီး
ရွင္းျပထားပါတယ္...ဆိုင္ကယ္ရွိေနရင္ေတာ့ Video file ေလးနဲ႔ဆို
ပိုအဆင္ေျပတာေပါ႔... :-)
.......................ဒီေလာက္ပါပဲ ေနာက္မ်ားမွဆက္ၾကတာေပါ႔ဗ်ာ......................
....................အားလုံးပဲဆိုင္ကယ္ဗဟုသုတေတြနဲ႔ျပည့္ဝၾကပါေစ...................
..........................Sharing knowledge is developing mankind.........................
...........................................by Lawrence Peace........................................