<Unicode>
အိုဗာဖြစ်မှု့ကိုတွန်းအားပေးသော
၊🙎ကာဗရိုက်တာ ဆီယိုနေလို့ (အိုဗာပိုက်)ကဆီယိုနေလို့
🙎🧐အော်ဟုတ်ကဲ့ ကာဗရိုက်တာဆေး ဆီချိန်ရမယ်ဗျ
🙎ဟုဟု ဘယ်လောက်ကုန်မလဲ ဘယ်လောက်ကျမလဲ ဘယ်လောက်ကြာမလဲ
🙎🧐ဟု နာရီဝတ်လောက်ကြာမယ်ဗျ လက္ခ ၁၅၀၀ ကျမယ်ဗျ
🙎ဟုဟု လုပ်ပေးပါ
🙎🧐ဟုဟု ထိုင်ပါအုံး&$-$@_#@$$@__##_#@_-(&$#@@@#$###_#@@၃၄#
ပီးပီဗျ အဆင်ပြေသွားပါပီ
🙎ဟုအကိုကျေးဇူးပါ ရော့ဗျ လက္ခ
🙎🧐ဟုဟု နောက်လိုအပ်လည်းလာခဲ့နော်
🙎ဟုတ်ကဲ့ဗျ
၊⏲️နာရီဝတ်ခန့်ကြာသော်/မိနစ်အနဲငယ်ကြာသော်/တစ်ရက်ကြာသော်
၊🙎😠 လုပ်ပါအုံး မနေ့က/ခုနကလွန်ခဲ့တဲ့အချိန်က ဆီယိုလို့ လုပ်သွားတာ ဆီက အရင်အတိုင်းပဲ ပြန်ယိုနေလို့
အထက်ပါပုံစံမျိုးလေးတွေကြုံဖူးကြမှာပါ
လိုရင်းက အိုဗာ ဆီယိုခြင်း မို့လို့ ဘာညာသာရကာ လေးတွေ ဘေးချိတ်ထားခဲ့လိုက်မယ်ဗျာ
ဂြိုလ်တု/ဖလုတ် လဲပေးလိုက်ယုံနဲ့ ဆီမလုံနိုင်ပါဘူး တစ်ချို့က ဖလုတ်ကို ပုံသေ ဆီအလယ်ပယ် တိုင်ပင်အတိုင်း ချိန်တိုင်းလဲ ပုံမမှန်ပါဘူး ကိုယ့်ဆီမှာ စိတ်တိုင်းကျ ပြုပြင်တုန်းကတော့ အကောင်း သေချာပီ စိတ်ချပီ ထင်မှ ကာဗာတွေ ပြန်တပ်ပီးမှ အိုဗာပြန်ဖြစ်တာမျိုးတို့ ပြင်ပီး နာရီဝတ်တစ်နာရီ နှစ်နာရီနေမှ အိုဗာပြန်ဖြစ်တာမျိုးတွေဟာ ပြုပြင်သူရော ကိုယ့်ရဲ့ ဖောက်သည်ပါ ကသိကအောက်ဖြစ်စေတတ်ပါတယ်
အဲ့ဒီတော့ ဆီယိုလို့ လာအပ်ပီဆိုရင် ကိုယ်ဘက်က စနစ်တစ်ကျ ဖြစ်အောင် သေချာစစ်ဆေးရပါမယ်
ဆီဂျီးခုလို့အိုဗာဖြစ်တာလား မဆေးတာကြာလို့ အိုဗာဖြစ်တာလား စသဖြင့်ပေါ့ အထက်ပါ အကြောင်းအရာများနဲ့ ပတ်သတ်လို့ အိုဗာချိန်ခြင်းဟာ လွယ်ကူပါတယ်
ဆီချိန်တဲ့ အခါမှာ ပိုမိုစိတ်ချချင်ရင် ကာဗရိုက်တာ ကို ပုံမှာပြထားတဲ့အတိုင်း စောင်းပီး ချိန်ကြည့်ပေးပါ အဲ့ဒီလိုချိန်လို့ အလယ်ပယ်ထက် ပိုများလာတယ်ဆိုရင် ဖလုတ်ရဲ့ ဖလုတ်အဖွင့်အပိတ်လေးကို ချိန်ညှိပေးပါ တစ်ခါ ဆီထပ်ချိန်ပါ ဆီအလယ်ပယ်ကျတယ် ခုနက လို စောင်းချိန်လို့ ဆီအလယ်ပယ်ထက် ပိုမလာခဲ့ရင် နောက်တစ်ခါ ပြန်လာရတဲ့အဖြစ်မျိုးမကြုံ ရတော့ပါဘူး
ပိုပီးသေချာသွားအောင် ကျနော်တို့ ဆိုင်ကယ်ပြင်တဲ့အခါ ဂွဒေါက် ထောက်ပါတယ် အဲ့လိုပဲ ကာဗရိုက်တာ ဆီချိန်ပီးရင် ဘေးထောက်နဲ့ တစ်ခါ ထောက်ပီး တပ်ပီး အချိန်ခဏတာ ယူပါ
သတိထားရမဲ့အဖြစ်လေးတွေပြောပြချင်တယ်ဗျ
ကာဗရိုက်တာ ကို အိုဗာ ဆီ ယိုနိုင်စေသော အရာက ဘေးထောက် ဖြစ်ပါတယ် ဟင် ဘေးထောက် ဘာမှလဲဆိုင်ဘူး ထင်ကောင်းထင်ကြပါလိမ့်မယ် မှားတယ် လို့ယူဆရင်လည်းယူဆကြပါလိမ့်မယ်
တကယ် တော့ ဆီအိုဗာပြန်ခြင်းမှာ
ရေပါလို့အိုဖြစ်ခြင်း
ဂျီးခု့လို အိုဗာပြန်ခြင်း
ဖလုတ် ဂြိုလ်တု(ဒုံးကျည်) မကောင်းလို့ အိုဗာပြန်ခြင်း
အခုကျနော်ပြောတဲ့ ဘေးထောက် လိုအပ်တာထက် ပိုမိုအစောင်းလွန်ခြင်းတို့ကြောင့် ဆီအိုဗာပြန်ခြင်းတို့ဖြစ်စေတတ်ပါတယ်
ခုနက ကာဗရိုက်တာ ဆီ အလယ်ပယ် ကျမကျ ချိန်ပီး တဖန် စောင်းချိန် ချိန်ခိုင်းတာဟာ ဘေးထောက်အနေထားအတိုင်း စောင်းချိန်နည်းပြထားတာပါ
ဆီအိုဗာဖြစ်စေခြင်းကိုတွန်းအားပေးသော မလုပ်သင့်သော အမှားများ
တစ်ချို့ လူတွေဟာ ဆိုင်ကယ်ကို ဘေးဒေါက်ထောက်ပီး ဆိုင်ကယ်ကို လိုရာ လှည့်ကြပါတယ် ကုတ်ဖန်များတော့ အနာဖြစ်သလို လုပ်ဖန်များတော့ ဘေးထောက်ဟာ ညွှတ်ကျရင်း အစမှာမသိသာပေမဲ့ ရေရှည် ထိုသို့ပြုလုပ်ခြင်းဖြင့် ပျက်စီးထိခိုက်စေနိုင်သော အကျိုးဆက်များ ဖြစ်ပေါ်လာမှာ မလွဲမသေပါပဲဗျာ
ဆိုတော့
ကာဗရိုက်တာဆီချိန်တဲ့အခါမှာ
အသစ်လဲတဲ့အခါမှာ
ဘေးဒေါက်အနေအထားကိုလည်း သတိပြုမိဖို့လိုအပ်ပါတယ်လို့
လုပ်သက်က စကားပြောခဲ့သော နည်းပညာလေးကို မျှဝေပေးလိုက်ပါသည်ဗျ
လိုအပ်တာများရှိခဲ့ရင်ကိုယ်ဘာသာဖြည့်စွတ်ပီး တွေးကြပါလို့ ပန်ကြားရင်း ဒီနေရာမှာပဲ ဒီစာစုလေးကို နိဂျုန်းခုတ် လိုက်ပါသည်ဗျား။
<Zawgyi>
အိုဗာျဖစ္မႈ့ကိုတြန္းအားေပးေသာ
၊🙎ကာဗ႐ိုက္တာ ဆီယိုေနလို႔ (အိုဗာပိုက္)ကဆီယိုေနလို႔
🙎🧐ေအာ္ဟုတ္ကဲ့ ကာဗ႐ိုက္တာေဆး ဆီခ်ိန္ရမယ္ဗ်
🙎ဟုဟု ဘယ္ေလာက္ကုန္မလဲ ဘယ္ေလာက္က်မလဲ ဘယ္ေလာက္ၾကာမလဲ
🙎🧐ဟု နာရီဝတ္ေလာက္ၾကာမယ္ဗ် လကၡ ၁၅၀၀ က်မယ္ဗ်
🙎ဟုဟု လုပ္ေပးပါ
🙎🧐ဟုဟု ထိုင္ပါအုံး&$-$@_#@$$@__##_#@_-(&$#@@@#$###_#@@၃၄#
ပီးပီဗ် အဆင္ေျပသြားပါပီ
🙎ဟုအကိုေက်းဇူးပါ ေရာ့ဗ် လကၡ
🙎🧐ဟုဟု ေနာက္လိုအပ္လည္းလာခဲ့ေနာ္
🙎ဟုတ္ကဲ့ဗ်
၊⏲️နာရီဝတ္ခန္႔ၾကာေသာ္/မိနစ္အနဲငယ္ၾကာေသာ္/တစ္ရက္ၾကာေသာ္
၊🙎😠 လုပ္ပါအုံး မေန႔က/ခုနကလြန္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္က ဆီယိုလို႔ လုပ္သြားတာ ဆီက အရင္အတိုင္းပဲ ျပန္ယိုေနလို႔
အထက္ပါပုံစံမ်ိဳးေလးေတြႀကဳံဖူးၾကမွာပါ
လိုရင္းက အိုဗာ ဆီယိုျခင္း မို႔လို႔ ဘာညာသာရကာ ေလးေတြ ေဘးခ်ိတ္ထားခဲ့လိုက္မယ္ဗ်ာ
ၿဂိဳလ္တု/ဖလုတ္ လဲေပးလိုက္ယုံနဲ႔ ဆီမလုံႏိုင္ပါဘူး တစ္ခ်ိဳ႕က ဖလုတ္ကို ပုံေသ ဆီအလယ္ပယ္ တိုင္ပင္အတိုင္း ခ်ိန္တိုင္းလဲ ပုံမမွန္ပါဘူး ကိုယ့္ဆီမွာ စိတ္တိုင္းက် ျပဳျပင္တုန္းကေတာ့ အေကာင္း ေသခ်ာပီ စိတ္ခ်ပီ ထင္မွ ကာဗာေတြ ျပန္တပ္ပီးမွ အိုဗာျပန္ျဖစ္တာမ်ိဳးတို႔ ျပင္ပီး နာရီဝတ္တစ္နာရီ ႏွစ္နာရီေနမွ အိုဗာျပန္ျဖစ္တာမ်ိဳးေတြဟာ ျပဳျပင္သူေရာ ကိုယ့္ရဲ႕ ေဖာက္သည္ပါ ကသိကေအာက္ျဖစ္ေစတတ္ပါတယ္
အဲ့ဒီေတာ့ ဆီယိုလို႔ လာအပ္ပီဆိုရင္ ကိုယ္ဘက္က စနစ္တစ္က် ျဖစ္ေအာင္ ေသခ်ာစစ္ေဆးရပါမယ္
ဆီဂ်ီးခုလို႔အိုဗာျဖစ္တာလား မေဆးတာၾကာလို႔ အိုဗာျဖစ္တာလား စသျဖင့္ေပါ႔ အထက္ပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားနဲ႔ ပတ္သတ္လို႔ အိုဗာခ်ိန္ျခင္းဟာ လြယ္ကူပါတယ္
ဆီခ်ိန္တဲ့ အခါမွာ ပိုမိုစိတ္ခ်ခ်င္ရင္ ကာဗ႐ိုက္တာ ကို ပုံမွာျပထားတဲ့အတိုင္း ေစာင္းပီး ခ်ိန္ၾကည့္ေပးပါ အဲ့ဒီလိုခ်ိန္လို႔ အလယ္ပယ္ထက္ ပိုမ်ားလာတယ္ဆိုရင္ ဖလုတ္ရဲ႕ ဖလုတ္အဖြင့္အပိတ္ေလးကို ခ်ိန္ညႇိေပးပါ တစ္ခါ ဆီထပ္ခ်ိန္ပါ ဆီအလယ္ပယ္က်တယ္ ခုနက လို ေစာင္းခ်ိန္လို႔ ဆီအလယ္ပယ္ထက္ ပိုမလာခဲ့ရင္ ေနာက္တစ္ခါ ျပန္လာရတဲ့အျဖစ္မ်ိဳးမႀကဳံ ရေတာ့ပါဘူး
ပိုပီးေသခ်ာသြားေအာင္ က်ေနာ္တို႔ ဆိုင္ကယ္ျပင္တဲ့အခါ ဂြေဒါက္ ေထာက္ပါတယ္ အဲ့လိုပဲ ကာဗ႐ိုက္တာ ဆီခ်ိန္ပီးရင္ ေဘးေထာက္နဲ႔ တစ္ခါ ေထာက္ပီး တပ္ပီး အခ်ိန္ခဏတာ ယူပါ
သတိထားရမဲ့အျဖစ္ေလးေတြေျပာျပခ်င္တယ္ဗ်
ကာဗ႐ိုက္တာ ကို အိုဗာ ဆီ ယိုႏိုင္ေစေသာ အရာက ေဘးေထာက္ ျဖစ္ပါတယ္ ဟင္ ေဘးေထာက္ ဘာမွလဲဆိုင္ဘူး ထင္ေကာင္းထင္ၾကပါလိမ့္မယ္ မွားတယ္ လို႔ယူဆရင္လည္းယူဆၾကပါလိမ့္မယ္
တကယ္ ေတာ့ ဆီအိုဗာျပန္ျခင္းမွာ
ေရပါလို႔အိုျဖစ္ျခင္း
ဂ်ီးခု႔လို အိုဗာျပန္ျခင္း
ဖလုတ္ ၿဂိဳလ္တု(ဒုံးက်ည္) မေကာင္းလို႔ အိုဗာျပန္ျခင္း
အခုက်ေနာ္ေျပာတဲ့ ေဘးေထာက္ လိုအပ္တာထက္ ပိုမိုအေစာင္းလြန္ျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ဆီအိုဗာျပန္ျခင္းတို႔ျဖစ္ေစတတ္ပါတယ္
ခုနက ကာဗ႐ိုက္တာ ဆီ အလယ္ပယ္ က်မက် ခ်ိန္ပီး တဖန္ ေစာင္းခ်ိန္ ခ်ိန္ခိုင္းတာဟာ ေဘးေထာက္အေနထားအတိုင္း ေစာင္းခ်ိန္နည္းျပထားတာပါ
ဆီအိုဗာျဖစ္ေစျခင္းကိုတြန္းအားေပးေသာ မလုပ္သင့္ေသာ အမွားမ်ား
တစ္ခ်ိဳ႕ လူေတြဟာ ဆိုင္ကယ္ကို ေဘးေဒါက္ေထာက္ပီး ဆိုင္ကယ္ကို လိုရာ လွည့္ၾကပါတယ္ ကုတ္ဖန္မ်ားေတာ့ အနာျဖစ္သလို လုပ္ဖန္မ်ားေတာ့ ေဘးေထာက္ဟာ ၫႊတ္က်ရင္း အစမွာမသိသာေပမဲ့ ေရရွည္ ထိုသို႔ျပဳလုပ္ျခင္းျဖင့္ ပ်က္စီးထိခိုက္ေစႏိုင္ေသာ အက်ိဳးဆက္မ်ား ျဖစ္ေပၚလာမွာ မလြဲမေသပါပဲဗ်ာ
ဆိုေတာ့
ကာဗ႐ိုက္တာဆီခ်ိန္တဲ့အခါမွာ
အသစ္လဲတဲ့အခါမွာ
ေဘးေဒါက္အေနအထားကိုလည္း သတိျပဳမိဖို႔လိုအပ္ပါတယ္လို႔
လုပ္သက္က စကားေျပာခဲ့ေသာ နည္းပညာေလးကို မွ်ေဝေပးလိုက္ပါသည္ဗ်
လိုအပ္တာမ်ားရွိခဲ့ရင္ကိုယ္ဘာသာျဖည့္စြတ္ပီး ေတြးၾကပါလို႔ ပန္ၾကားရင္း ဒီေနရာမွာပဲ ဒီစာစုေလးကို နိဂ်ဳန္းခုတ္ လိုက္ပါသည္ဗ်ား။