<Unicode>
**မီးခိုးလိုက်ခြင်းနှင့်ဆီစားခြင်း**
မီးခိုးလိုက်ပြီဆိုရင် အရင်ဆုံးကြည့်ရမှာက
မီးခိုးအဖြူလား အနက်လား?
၁။-အနက်ဆိုရင်တော့ ဓာတ်ဆီကိုလောင်ကျွမ်းလို့လိုက်တဲ့မီးခိုးပါ
၂။-အဖြူဆိုရင်တော့ အင်္ဂျင်ဝိုင်ကိုလောင်ကျွမ်းလို့လိုက်တဲ့မီးခိုးပါ
၁။မီးခိုးအနက်လိုက်ခြင်းနှင့်ဆီစားခြင်း
-မီးခိုးအနက်လိုက်ရင် ဓာတ်ဆီစားမယ်
-ပလပ်မကြာခဏ လဲရမယ် ပလပ်ရဲ့ထိပ်မှာဓာတ်ဆီအိုင်ပြီး ပလပ်မီးဖြတ်တတ်ပါတယ် ပလပ်မကောင်းတော့တဲ့အခါနှိုးမရတာ အိပ်ဇောကမီးထပေါက်တာမျိုးတွေ
ဖြစ်တတ်တယ်
**ပြုပြင်ရမည့်အချက်များ**
-အပ်ပင် အပ်ခွက် လဲရမယ်
-ကာပရိုက်တာအတွင်းဂျက်တွေ
ပြုတ်မပြုတ် ချောင်မချောင်စစ်ရမယ်
-စနိုးဂျက်ကို လေနဲ့ဆီမျှအောင်ချိန်ရမယ်
-လေစစ်ဖော့တွေ ဖုန်တွေမပိတ်အောင်စစ်ရမယ်
-ကာပရိုက်တာရဲ့ ဆီပြေးလမ်းအတွင်းပေါက်တွေပွင့်အောင်စစ်ရမယ်
-ဓာတ်ဆီသန့်မသန့်လဲစစ်ရပါမယ်
မီးခိုးအနက်လိုက်ရင် အရမ်းစိတ်ပူစရာမလိုပါဘူး
၂။မီးခိုးအဖြူလိုက်ခြင်း
မီးခိုးအဖြူလိုက်တယ်ဆိုတာအင်္ဂျင်ဝိုင်ကိုလောင်ကျွမ်းလို့လိုက်တာပါ
-ပစ္စတင်ဝရိမ်းကျခြင်း
ပစ္စတင် ဝရိမ်းကျရင် အိပ်ဇောက မီးခိုးလိုက်တတ်သလို ရှိုက်ဘားအပေါက်ကလည်း လိုက်တတ်ပါတယ် အင်္ဂျင်အလယ်ခြမ်းမှာလေပိုထုတ်ဖို့အတွက်အပေါက်ပါ
ဝရိမ်းအကြောင်းနည်းနည်းပြောပါမယ် ဝရိမ်းမှာက 5ကွင်းရှိတယ် Top ဝရိမ်းနဲ့ second ဝရိမ်းက compressionအတွက်အဓိကလုပ်တယ် နောက်3ကွင်းက ဆီကိုအဓိကထိန်းပေးတယ်
ဒါကြောင့်တွေ့ဖူးမှာပါ တချို့ဘီးကရုန်းအားကောင်းတယ် စက်သံမှန်တယ် ဒါပေမယ့် မီးခိုးကလိုက်နေတယ် ရှေ့2ကွင်းကကောင်းပြီး
ဆီဝရိမ်းအရင်ကျသွားလို့ပါ
တချို့ကျ ဘီးကမီးခိုးမလိုက်ဘူး
compression လေကျစ်အားလုံးဝကျသွားပြီးနှိုးမရတော့ဘူး
ရှေ့ဆုံး ၂ကွင်းကအရင်ကျသွားပြီး ဆီဝရိမ်းကကောင်းနေသေးလို့ပါ
ဝရိမ်းကျသွားလို့လိုက်ရင်တော့ ဘိုးရိမ်းထိုးချင်ထိုး ဒါမှမဟုတ်စလစ်လဲပေါ့
-ဘားကြောင့်မီးခိုးလိုက်ခြင်း
ဘားနဲ့ဂိုက် အရမ်းလူးသွားရင်လဲ မီးခိုးလိုက်တတ်ပါတယ်
ဘားစီးပြတ်သွားရင်လဲလိုက်တတ်ပါတယ် ဒါဆိုရင်တော့ဟတ်ဖြုတ်ပြီးပြင်ရပါမယ်
ဖြစ်တတ်ထာလေးတွေတော့ရှိပါတယ်
ယိုးဒယားဘီးတွေမှာ ဆီဝရိမ်းအပျော့လေးတွေသုံးပေးထားတော့ အသားမကျသေးတဲ့အသစ်တွေမှာဆိုမနက်နှိုးကာစ မီးခိုးလိုက်တာမျိုးတွေရှိတတ်တယ်
နောက်တစ်ချက်က မစီးပဲကြာကြာရပ်ထားပြီးမှ နှိုးလို့မီးခိုးလိုက်တာမျိုးလဲရှိတတ်တယ်
အင်္ဂျင်ဝိုင်အနည်းငယ်ဝရိမ်းကြားတွေထဲစိမ့်ဝင်နေတဲ့အခါမီးခိုးလိုက်တတ်ပါတယ် အဲလိုမျိုးတွေ နှိုးကာစ လိုက်တဲ့ဘီးမျိုးက စိတ်ပူစရာမလိုပါဘူး
Admin- Khant Hmhwe Swe
<Zawgyi>
**မီးခိုးလိုက္ျခင္းႏွင့္ဆီစားျခင္း**
မီးခိုးလိုက္ၿပီဆိုရင္ အရင္ဆုံးၾကည့္ရမွာက
မီးခိုးအျဖဴလား အနက္လား?
၁။-အနက္ဆိုရင္ေတာ့ ဓာတ္ဆီကိုေလာင္ကြၽမ္းလို႔လိုက္တဲ့မီးခိုးပါ
၂။-အျဖဴဆိုရင္ေတာ့ အဂၤ်င္ဝိုင္ကိုေလာင္ကြၽမ္းလို႔လိုက္တဲ့မီးခိုးပါ
၁။မီးခိုးအနက္လိုက္ျခင္းႏွင့္ဆီစားျခင္း
-မီးခိုးအနက္လိုက္ရင္ ဓာတ္ဆီစားမယ္
-ပလပ္မၾကာခဏ လဲရမယ္ ပလပ္ရဲ႕ထိပ္မွာဓာတ္ဆီအိုင္ၿပီး ပလပ္မီးျဖတ္တတ္ပါတယ္ ပလပ္မေကာင္းေတာ့တဲ့အခါႏႈိးမရတာ အိပ္ေဇာကမီးထေပါက္တာမ်ိဳးေတြ
ျဖစ္တတ္တယ္
**ျပဳျပင္ရမည့္အခ်က္မ်ား**
-အပ္ပင္ အပ္ခြက္ လဲရမယ္
-ကာပ႐ိုက္တာအတြင္းဂ်က္ေတြ
ျပဳတ္မျပဳတ္ ေခ်ာင္မေခ်ာင္စစ္ရမယ္
-စႏိုးဂ်က္ကို ေလနဲ႔ဆီမွ်ေအာင္ခ်ိန္ရမယ္
-ေလစစ္ေဖာ့ေတြ ဖုန္ေတြမပိတ္ေအာင္စစ္ရမယ္
-ကာပ႐ိုက္တာရဲ႕ ဆီေျပးလမ္းအတြင္းေပါက္ေတြပြင့္ေအာင္စစ္ရမယ္
-ဓာတ္ဆီသန္႔မသန္႔လဲစစ္ရပါမယ္
မီးခိုးအနက္လိုက္ရင္ အရမ္းစိတ္ပူစရာမလိုပါဘူး
၂။မီးခိုးအျဖဴလိုက္ျခင္း
မီးခိုးအျဖဴလိုက္တယ္ဆိုတာအဂၤ်င္ဝိုင္ကိုေလာင္ကြၽမ္းလို႔လိုက္တာပါ
-ပစၥတင္ဝရိမ္းက်ျခင္း
ပစၥတင္ ဝရိမ္းက်ရင္ အိပ္ေဇာက မီးခိုးလိုက္တတ္သလို ရႈိက္ဘားအေပါက္ကလည္း လိုက္တတ္ပါတယ္ အဂၤ်င္အလယ္ျခမ္းမွာေလပိုထုတ္ဖို႔အတြက္အေပါက္ပါ
ဝရိမ္းအေၾကာင္းနည္းနည္းေျပာပါမယ္ ဝရိမ္းမွာက 5ကြင္းရွိတယ္ Top ဝရိမ္းနဲ႔ second ဝရိမ္းက compressionအတြက္အဓိကလုပ္တယ္ ေနာက္3ကြင္းက ဆီကိုအဓိကထိန္းေပးတယ္
ဒါေၾကာင့္ေတြ႕ဖူးမွာပါ တခ်ိဳ႕ဘီးက႐ုန္းအားေကာင္းတယ္ စက္သံမွန္တယ္ ဒါေပမယ့္ မီးခိုးကလိုက္ေနတယ္ ေရွ႕2ကြင္းကေကာင္းၿပီး
ဆီဝရိမ္းအရင္က်သြားလို႔ပါ
တခ်ိဳ႕က် ဘီးကမီးခိုးမလိုက္ဘူး
compression ေလက်စ္အားလုံးဝက်သြားၿပီးႏႈိးမရေတာ့ဘူး
ေရွ႕ဆုံး ၂ကြင္းကအရင္က်သြားၿပီး ဆီဝရိမ္းကေကာင္းေနေသးလို႔ပါ
ဝရိမ္းက်သြားလို႔လိုက္ရင္ေတာ့ ဘိုးရိမ္းထိုးခ်င္ထိုး ဒါမွမဟုတ္စလစ္လဲေပါ႔
-ဘားေၾကာင့္မီးခိုးလိုက္ျခင္း
ဘားနဲ႔ဂိုက္ အရမ္းလူးသြားရင္လဲ မီးခိုးလိုက္တတ္ပါတယ္
ဘားစီးျပတ္သြားရင္လဲလိုက္တတ္ပါတယ္ ဒါဆိုရင္ေတာ့ဟတ္ျဖဳတ္ၿပီးျပင္ရပါမယ္
ျဖစ္တတ္ထာေလးေတြေတာ့ရွိပါတယ္
ယိုးဒယားဘီးေတြမွာ ဆီဝရိမ္းအေပ်ာ့ေလးေတြသုံးေပးထားေတာ့ အသားမက်ေသးတဲ့အသစ္ေတြမွာဆိုမနက္ႏႈိးကာစ မီးခိုးလိုက္တာမ်ိဳးေတြရွိတတ္တယ္
ေနာက္တစ္ခ်က္က မစီးပဲၾကာၾကာရပ္ထားၿပီးမွ ႏႈိးလို႔မီးခိုးလိုက္တာမ်ိဳးလဲရွိတတ္တယ္
အဂၤ်င္ဝိုင္အနည္းငယ္ဝရိမ္းၾကားေတြထဲစိမ့္ဝင္ေနတဲ့အခါမီးခိုးလိုက္တတ္ပါတယ္ အဲလိုမ်ိဳးေတြ ႏႈိးကာစ လိုက္တဲ့ဘီးမ်ိဳးက စိတ္ပူစရာမလိုပါဘူး
Admin- Khant Hmhwe Swe