<Unicode>
ဖိအားစမ်းသပ်သူ
????????????????
ဖိအားစမ်းသပ်ခြင်းဆိုတာဘာလဲ။
ရေပိုက်သမားများနှင့် ဓာတ်ငွေ့ပိုက်လိုင်းများ ယိုစိမ့်မှုရှိမရှိ စစ်ဆေးရန် စက်ကို အခြေခံထားသည်။ နှစ်ချက်ထိုးအင်ဂျင်တွင်၊ အင်ဂျင်တွင် လေယိုစိမ့်ခြင်းမရှိကြောင်း သေချာစေရန် ဖိအားစမ်းသပ်မှုကို လုပ်ဆောင်သည်။ နှစ်ချက် အင်ဂျင်တွင် လေယိုစိမ့်မှု သို့မဟုတ် ယိုစိမ့်မှုသည် အင်ဂျင်အတွင်း မသင့်လျော်သော လေ-ဆီရောစပ်မှုကို ဖြစ်စေနိုင်ပြီး အင်ဂျင်ကို ပြင်းထန်စွာ ထိခိုက်မှု ဖြစ်စေသည် (ပစ္စတင် စုပ်ယူခြင်း၊ ပေါက်ကွဲခြင်း စသည်) ကို ဖြစ်စေသည်။
မှတ်ချက်- အင်ဂျင်မစတင်မီ ဤစစ်ဆေးမှုကို မလုပ်ဆောင်ဘဲ အင်ဂျင်တွင် လေယိုစိမ့်မှုမရှိကြောင်း သေချာစေရန် နည်းလမ်းမရှိပါ။ ထို့ကြောင့် ၎င်းကိုတပ်ဆင်ခြင်းမပြီးမီ၊ သင်သည် ဤစစ်ဆေးမှုကိုလုပ်ဆောင်ပြီး ကျွန်ုပ်တို့တွင် crankshaft seals သို့မဟုတ် အခြားအစိတ်အပိုင်းများမှ ယိုစိမ့်မှုရှိမရှိရှာဖွေပြီး ပြဿနာကိုဖြေရှင်းနိုင်ပါသည်။
စာမေးပွဲ ဘယ်လိုပြီးလဲ။
အင်ဂျင်ဖိအားစမ်းသပ်မှုအတွက်၊ ကျွန်ုပ်တို့သည် အထူးနှင့် ရိုးရှင်းသော ယန္တရားများ လိုအပ်ပါသည်။ (ဖိအားစစ်ဆေးမှုကိုဆောင်ရွက်နိုင်ရန် သင့်ကိုယ်ပိုင်စမ်းသပ်သူဆောက်လုပ်ရန်အတွက် ညွှန်ကြားချက်များကို အောက်တွင်ဖော်ပြထားပါသည်။ အင်ဂျင်ကိုစမ်းသပ်ရန်- ဆလင်ဒါ၊ ဆလင်ဒါခေါင်း၊ ကျူသေတ္တာ၊ မီးပွားပလပ်စသည့်အရာအားလုံးကို တပ်ဆင်ရပါမည်။ အိတ်ဇောပိုက်နှင့် ကာဘူရီတာမှလွဲ၍ မှန်ကန်စွာ တင်းကျပ်ထားပါ (ကျွန်ုပ်တို့သည် crankshaft တံဆိပ်များကို မြင်နိုင်စေရန် clutch နှင့် ignition အပိုင်းကို ဖြုတ်ထားပါမည်)။
ကျွန်ုပ်တို့သည် အိတ်ဇောအိမ်၏ အရွယ်အစားအတိအကျရှိသော သံမဏိ သို့မဟုတ် အလူမီနီယမ်ပြားကို ထုတ်လုပ်ရမည်ဖြစ်ပြီး ပေါက်ကြားမှုကို ကာကွယ်ရန်အတွက် ဆလင်ဒါ၏အောက်ခြေတွင် တပ်ဆင်ထားသော အတိုင်းအတာ၏ရော်ဘာ gasket ကိုလည်း ထုတ်လုပ်ရမည်ဖြစ်သည်။ အင်ဂျင်တွင် ဆလင်ဒါတစ်ခုထက်ပိုပါက၊ အိတ်ဇောပေါက်များအားလုံးကို ဤစနစ်ဖြင့် ဖုံးအုပ်ထားရပါမည်။
ဖိအားစမ်းသပ်ကိရိယာကို ကာဘူရီတာ စားသုံးမှုတွင် ထားရှိမည်ဖြစ်သည်။ ဖိအားတိုင်းကိရိယာကို Teflon သို့မဟုတ် အခြားပစ္စည်းတစ်ခုသို့ လှည့်သွားမည်ဖြစ်ပြီး ကာဘူရီတာ စားသုံးမှုထဲသို့ တင်းတင်းကြပ်ကြပ် အံဝင်ခွင်ကျဖြစ်အောင် တည်ဆောက်နိုင်သည်၊ ၎င်းသည် ယိုစိမ့်၍မရနိုင်ကြောင်း သတိရပါ။ (၎င်းသည် ကာဘူရီတာ ဖြစ်ကောင်းဖြစ်နိုင်သကဲ့သို့၊ ပိုထိရောက်ပြီး ရိုးရှင်းသော ကြွက်များပါသည့် ရော်ဘာစားသုံးမှုနှင့်အတူ တပ်ဆင်နိုင်ပါသည်။) အင်ဂျင်တွင် ဆလင်ဒါတစ်ခုထက်ပိုပါက၊ အခြားကာဗူတာဝင်ပေါက်များကို ပလပ်ထိုးထားရပါမည်။ အချို့သော အင်ဂျင်များတွင် ဂီယာရှူသည့်ပိုက်ကို ပလပ်ထိုးရန် လိုအပ်နိုင်သည်။
လေအား 6 ပေါင်လေဖိအားဖြင့် လက်ဆလင်ဒါဖြင့် မိတ်ဆက်ပေးသည်။ (1 psi = 0.07 Kgcm²)။
ဖိအားတိုင်းကိရိယာတွင် ဖိအား 6 ပေါင်ရှိပြီး ၎င်းကို သတ်မှတ်ပြီး 6 မိနစ်ခန့်စောင့်ဆိုင်းပြီးနောက် ထိုအချိန်တွင် ဖိအားလုံးဝမကျဆင်းသင့်ပေ။
ဖိအားကျသွားပါက အင်ဂျင်အစိတ်အပိုင်းများ (crankcase-crankcase၊ cylinder-crankcase၊ cylinder-head၊ seals၊ spark plug စသည်တို့) သည် လေယိုစိမ့်သည့်နေရာတွင် ဆပ်ပြာရည်ဖြင့် စိုရမည်ဖြစ်ပြီး၊ ပူဖောင်းများ ထွက်လာမည်ဖြစ်သည်။ .
6 မိနစ်အကြာတွင် ဖိအားဆုံးရှုံးမှု လက္ခဏာမပြပါက၊ ဖိအားပစ္စည်းများကို ဖြုတ်ပြီး မော်တာတပ်ဆင်မှုကို ဆက်လက်လုပ်ဆောင်သည်။
သင်၏ဖိအားစမ်းသပ်ကိရိယာကိုတည်ဆောက်ပါ။
Pneumatic ပစ္စည်းများ (ကွန်ပရက်ဆာ၊ သေနတ်ပိုက်စသည်ဖြင့်) ရောင်းချရန် ရည်ညွှန်းထားသော မည်သည့် ဂိုဒေါင်တွင်မဆို တွေ့ရှိရပြီး စျေးနှုန်းမှာ သေးငယ်ပြီး စျေးအကြီးဆုံးမှာ ဖိအားနည်းသော်လည်း ဖိအားနည်းသောကြောင့် ဈေးမကြီးပါ။ အမှတ် 5000 အောက်အတွက် ဖိအားတိုင်းကိရိယာ၏ အမှတ်တံဆိပ်ပေါ်မူတည်၍ လုပ်ဆောင်နိုင်ရပါမည်။
သံမဏိ သို့မဟုတ် အလူမီနီယမ် အလွှာငယ်များ ယိုစိမ့်မှု၏ ထိပ်ပိုင်းကို ပြုလုပ်ပါ။
gasket အတွက်ရော်ဘာပစ္စည်းစာရွက်
စာရွက်ကို အရွယ်အစားအတိုင်း ဖြတ်ပြီး ဆလင်ဒါထဲသို့ ဝက်အူပေါက်များကို တူးပါ။ ရော်ဘာ gasket နှင့် အလားတူလုပ်ပါ။
ပန်းကန်ပြားကို နေရာချထားပါ။ တံဆိပ်ခတ်ခြင်းနှင့် နောက်ဆုံးတင်းကျပ်မှုကိုကူညီရန် gasket ပေါ်ရှိ အဆီအနည်းငယ်ကို အသုံးပြုပါ။ (သင့်တွင် အသုံးမဝင်သောအိတ်ဇောဟောင်းတစ်ခုရှိနေပါက၊ ဆလင်ဒါနှင့်အနီးစပ်ဆုံး တံတောင်ဆစ်ကို တတ်နိုင်သမျှ ၂ စင်တီမီတာခန့်ဖြတ်ကာ ဂဟေစာရွက်ဖြင့် ပလပ်ထိုးခြင်းဖြင့် ၎င်းကို အခွင့်ကောင်းယူနိုင်မည်ဖြစ်သည်။ ယိုစိမ့်ပြီး ကျွန်ုပ်တို့လိုချင်သော စစ်ဆေးမှုများအားလုံးကို လုပ်ဆောင်ရန်အတွက် ၎င်းသည် အဆိုပါအင်ဂျင်တွင် တာဝန်ထမ်းဆောင်မည်ဖြစ်သည်။)
ဖိအားစမ်းသပ်သူ
သင်ထောက်ကူပစ္စည်းများ:
intake port အတွင်းတွင် သပ်သပ်ရပ်ရပ် အံဝင်ခွင်ကျ အံဝင်ခွင်ကျရှိသော PVC tube (သို့မဟုတ် intake port ၏ ပြင်ပအချင်းကို ရော်ဘာပြွန်ဖြင့် တင်းကျပ်စွာ ချည်နှောင်ထားနိုင်စေရန်၊ ကျွန်ုပ်သည် ဤပုံသဏ္ဍာန်ကို နှစ်သက်သည်၊ အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော် အခြားပြွန်တစ်ခုသည် ယိုစိမ့်ရန် ပိုမိုလွယ်ကူသောကြောင့်၊ နားလည်မှု ပိုလွယ်တယ်)
ချည်မျှင်များကြားတွင် ၃/၄ x ၁ လက်မ ပလပ်စတစ်ပိုက်ချည်တစ်ခု။ အနက်ရောင်ဖြင့် ပြသထားသည်။
ဖိအားတိုင်းကိရိယာအတွက် 3/8 လက်မ အမျိုးသမီး ချည်မျှင်အိမ်နှင့် လေအဆို့ရှင်အတွက် နေရာတစ်ခုပါရှိသော 3/4 ပိုက် (ကိုယ်ထည်) နှင့် အံဝင်ခွင်ကျရှိသော ပိုက်တစ်ခု (ကိုယ်ထည်) တစ်ခု (ကိုယ်ထည်)၊ A ၏ အဆို့ရှင်သည် ပြန်လာခြင်းမရှိပါ တာယာသည် လုံးဝတန်သည် သို့မဟုတ် မဟုတ်ပါက၊ အင်ဂျင်မှလေကိုပိုမိုလွယ်ကူစွာထုတ်နိုင်စေရန် nut မှတဆင့်စက်မှုတ်တံဆိပ်ကို ၀ ယ်ပါ၊ (တာယာ၏အဆို့ရှင်ဖြင့်ကျွန်ုပ်တို့၎င်းကို "ဟော့ဝစ်ဇာ" တင်းကျပ်ခြင်း (သို့) တပ်ဆင်ရမည်ဖြစ်ပါသည်။ ဒါ တစ်ခုတည်းသော အားနည်းချက်ဖြစ်မှာပါ)။
လေဖိအားနည်းရပ်ဝန်းတစ်ခု။
ချည်မျှင်များကိုပိတ်ရန် Teflon သို့မဟုတ် ပိုက်သမား၏ anaerobic sealant ။ ချည်ထားသော ချိတ်ဆက်မှုအားလုံးရှိ thread sealant ကို အသုံးပြု၍ ဘယ်ဘက်ရှိ ဓာတ်ပုံအတိုင်း အစိတ်အပိုင်းအားလုံးကို စုစည်းပါ။
မော်တာအား ဖိအားပေးရန်အတွက် လက်ပန့်ကိုသာ အသုံးပြုရန် မမေ့ပါနှင့်။ ဘေးကင်းရေးကို ဦးစွာပထမ၊ အမြဲတမ်း အသိဥာဏ်ကို အသုံးပြုပါ။
<Zawgyi>
ဖိအားစမ္းသပ္သူ
????????????????
ဖိအားစမ္းသပ္ျခင္းဆိုတာဘာလဲ။
ေရပိုက္သမားမ်ားႏွင့္ ဓာတ္ေငြ႕ပိုက္လိုင္းမ်ား ယိုစိမ့္မႈရွိမရွိ စစ္ေဆးရန္ စက္ကို အေျခခံထားသည္။ ႏွစ္ခ်က္ထိုးအင္ဂ်င္တြင္၊ အင္ဂ်င္တြင္ ေလယိုစိမ့္ျခင္းမရွိေၾကာင္း ေသခ်ာေစရန္ ဖိအားစမ္းသပ္မႈကို လုပ္ေဆာင္သည္။ ႏွစ္ခ်က္ အင္ဂ်င္တြင္ ေလယိုစိမ့္မႈ သို႔မဟုတ္ ယိုစိမ့္မႈသည္ အင္ဂ်င္အတြင္း မသင့္ေလ်ာ္ေသာ ေလ-ဆီေရာစပ္မႈကို ျဖစ္ေစႏိုင္ၿပီး အင္ဂ်င္ကို ျပင္းထန္စြာ ထိခိုက္မႈ ျဖစ္ေစသည္ (ပစၥတင္ စုပ္ယူျခင္း၊ ေပါက္ကြဲျခင္း စသည္) ကို ျဖစ္ေစသည္။
မွတ္ခ်က္- အင္ဂ်င္မစတင္မီ ဤစစ္ေဆးမႈကို မလုပ္ေဆာင္ဘဲ အင္ဂ်င္တြင္ ေလယိုစိမ့္မႈမရွိေၾကာင္း ေသခ်ာေစရန္ နည္းလမ္းမရွိပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ ၎ကိုတပ္ဆင္ျခင္းမၿပီးမီ၊ သင္သည္ ဤစစ္ေဆးမႈကိုလုပ္ေဆာင္ၿပီး ကြၽႏ္ုပ္တို႔တြင္ crankshaft seals သို႔မဟုတ္ အျခားအစိတ္အပိုင္းမ်ားမွ ယိုစိမ့္မႈရွိမရွိရွာေဖြၿပီး ျပႆနာကိုေျဖရွင္းႏိုင္ပါသည္။
စာေမးပြဲ ဘယ္လိုၿပီးလဲ။
အင္ဂ်င္ဖိအားစမ္းသပ္မႈအတြက္၊ ကြၽႏ္ုပ္တို႔သည္ အထူးႏွင့္ ႐ိုးရွင္းေသာ ယႏၲရားမ်ား လိုအပ္ပါသည္။ (ဖိအားစစ္ေဆးမႈကိုေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရန္ သင့္ကိုယ္ပိုင္စမ္းသပ္သူေဆာက္လုပ္ရန္အတြက္ ၫႊန္ၾကားခ်က္မ်ားကို ေအာက္တြင္ေဖာ္ျပထားပါသည္။ အင္ဂ်င္ကိုစမ္းသပ္ရန္- ဆလင္ဒါ၊ ဆလင္ဒါေခါင္း၊ က်ဴေသတၱာ၊ မီးပြားပလပ္စသည့္အရာအားလုံးကို တပ္ဆင္ရပါမည္။ အိတ္ေဇာပိုက္ႏွင့္ ကာဘူရီတာမွလြဲ၍ မွန္ကန္စြာ တင္းက်ပ္ထားပါ (ကြၽႏ္ုပ္တို႔သည္ crankshaft တံဆိပ္မ်ားကို ျမင္ႏိုင္ေစရန္ clutch ႏွင့္ ignition အပိုင္းကို ျဖဳတ္ထားပါမည္)။
ကြၽႏ္ုပ္တို႔သည္ အိတ္ေဇာအိမ္၏ အရြယ္အစားအတိအက်ရွိေသာ သံမဏိ သို႔မဟုတ္ အလူမီနီယမ္ျပားကို ထုတ္လုပ္ရမည္ျဖစ္ၿပီး ေပါက္ၾကားမႈကို ကာကြယ္ရန္အတြက္ ဆလင္ဒါ၏ေအာက္ေျခတြင္ တပ္ဆင္ထားေသာ အတိုင္းအတာ၏ေရာ္ဘာ gasket ကိုလည္း ထုတ္လုပ္ရမည္ျဖစ္သည္။ အင္ဂ်င္တြင္ ဆလင္ဒါတစ္ခုထက္ပိုပါက၊ အိတ္ေဇာေပါက္မ်ားအားလုံးကို ဤစနစ္ျဖင့္ ဖုံးအုပ္ထားရပါမည္။
ဖိအားစမ္းသပ္ကိရိယာကို ကာဘူရီတာ စားသုံးမႈတြင္ ထားရွိမည္ျဖစ္သည္။ ဖိအားတိုင္းကိရိယာကို Teflon သို႔မဟုတ္ အျခားပစၥည္းတစ္ခုသို႔ လွည့္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ကာဘူရီတာ စားသုံးမႈထဲသို႔ တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ အံဝင္ခြင္က်ျဖစ္ေအာင္ တည္ေဆာက္ႏိုင္သည္၊ ၎သည္ ယိုစိမ့္၍မရႏိုင္ေၾကာင္း သတိရပါ။ (၎သည္ ကာဘူရီတာ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏိုင္သကဲ့သို႔၊ ပိုထိေရာက္ၿပီး ႐ိုးရွင္းေသာ ႂကြက္မ်ားပါသည့္ ေရာ္ဘာစားသုံးမႈႏွင့္အတူ တပ္ဆင္ႏိုင္ပါသည္။) အင္ဂ်င္တြင္ ဆလင္ဒါတစ္ခုထက္ပိုပါက၊ အျခားကာဗူတာဝင္ေပါက္မ်ားကို ပလပ္ထိုးထားရပါမည္။ အခ်ိဳ႕ေသာ အင္ဂ်င္မ်ားတြင္ ဂီယာ႐ွဴသည့္ပိုက္ကို ပလပ္ထိုးရန္ လိုအပ္ႏိုင္သည္။
ေလအား 6 ေပါင္ေလဖိအားျဖင့္ လက္ဆလင္ဒါျဖင့္ မိတ္ဆက္ေပးသည္။ (1 psi = 0.07 Kgcm²)။
ဖိအားတိုင္းကိရိယာတြင္ ဖိအား 6 ေပါင္ရွိၿပီး ၎ကို သတ္မွတ္ၿပီး 6 မိနစ္ခန္႔ေစာင့္ဆိုင္းၿပီးေနာက္ ထိုအခ်ိန္တြင္ ဖိအားလုံးဝမက်ဆင္းသင့္ေပ။
ဖိအားက်သြားပါက အင္ဂ်င္အစိတ္အပိုင္းမ်ား (crankcase-crankcase၊ cylinder-crankcase၊ cylinder-head၊ seals၊ spark plug စသည္တို႔) သည္ ေလယိုစိမ့္သည့္ေနရာတြင္ ဆပ္ျပာရည္ျဖင့္ စိုရမည္ျဖစ္ၿပီး၊ ပူေဖာင္းမ်ား ထြက္လာမည္ျဖစ္သည္။ .
6 မိနစ္အၾကာတြင္ ဖိအားဆုံးရႈံးမႈ လကၡဏာမျပပါက၊ ဖိအားပစၥည္းမ်ားကို ျဖဳတ္ၿပီး ေမာ္တာတပ္ဆင္မႈကို ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္သည္။
သင္၏ဖိအားစမ္းသပ္ကိရိယာကိုတည္ေဆာက္ပါ။
Pneumatic ပစၥည္းမ်ား (ကြန္ပရက္ဆာ၊ ေသနတ္ပိုက္စသည္ျဖင့္) ေရာင္းခ်ရန္ ရည္ၫႊန္းထားေသာ မည္သည့္ ဂိုေဒါင္တြင္မဆို ေတြ႕ရွိရၿပီး ေစ်းႏႈန္းမွာ ေသးငယ္ၿပီး ေစ်းအႀကီးဆုံးမွာ ဖိအားနည္းေသာ္လည္း ဖိအားနည္းေသာေၾကာင့္ ေဈးမႀကီးပါ။ အမွတ္ 5000 ေအာက္အတြက္ ဖိအားတိုင္းကိရိယာ၏ အမွတ္တံဆိပ္ေပၚမူတည္၍ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ရပါမည္။
သံမဏိ သို႔မဟုတ္ အလူမီနီယမ္ အလႊာငယ္မ်ား ယိုစိမ့္မႈ၏ ထိပ္ပိုင္းကို ျပဳလုပ္ပါ။
gasket အတြက္ေရာ္ဘာပစၥည္းစာရြက္
စာရြက္ကို အရြယ္အစားအတိုင္း ျဖတ္ၿပီး ဆလင္ဒါထဲသို႔ ဝက္အူေပါက္မ်ားကို တူးပါ။ ေရာ္ဘာ gasket ႏွင့္ အလားတူလုပ္ပါ။
ပန္းကန္ျပားကို ေနရာခ်ထားပါ။ တံဆိပ္ခတ္ျခင္းႏွင့္ ေနာက္ဆုံးတင္းက်ပ္မႈကိုကူညီရန္ gasket ေပၚရွိ အဆီအနည္းငယ္ကို အသုံးျပဳပါ။ (သင့္တြင္ အသုံးမဝင္ေသာအိတ္ေဇာေဟာင္းတစ္ခုရွိေနပါက၊ ဆလင္ဒါႏွင့္အနီးစပ္ဆုံး တံေတာင္ဆစ္ကို တတ္ႏိုင္သမွ် ၂ စင္တီမီတာခန္႔ျဖတ္ကာ ဂေဟစာရြက္ျဖင့္ ပလပ္ထိုးျခင္းျဖင့္ ၎ကို အခြင့္ေကာင္းယူႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ယိုစိမ့္ၿပီး ကြၽႏ္ုပ္တို႔လိုခ်င္ေသာ စစ္ေဆးမႈမ်ားအားလုံးကို လုပ္ေဆာင္ရန္အတြက္ ၎သည္ အဆိုပါအင္ဂ်င္တြင္ တာဝန္ထမ္းေဆာင္မည္ျဖစ္သည္။)
ဖိအားစမ္းသပ္သူ
သင္ေထာက္ကူပစၥည္းမ်ား:
intake port အတြင္းတြင္ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ အံဝင္ခြင္က် အံဝင္ခြင္က်ရွိေသာ PVC tube (သို႔မဟုတ္ intake port ၏ ျပင္ပအခ်င္းကို ေရာ္ဘာႁပြန္ျဖင့္ တင္းက်ပ္စြာ ခ်ည္ေႏွာင္ထားႏိုင္ေစရန္၊ ကြၽႏ္ုပ္သည္ ဤပုံသ႑ာန္ကို ႏွစ္သက္သည္၊ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ အျခားႁပြန္တစ္ခုသည္ ယိုစိမ့္ရန္ ပိုမိုလြယ္ကူေသာေၾကာင့္၊ နားလည္မႈ ပိုလြယ္တယ္)
ခ်ည္မွ်င္မ်ားၾကားတြင္ ၃/၄ x ၁ လက္မ ပလပ္စတစ္ပိုက္ခ်ည္တစ္ခု။ အနက္ေရာင္ျဖင့္ ျပသထားသည္။
ဖိအားတိုင္းကိရိယာအတြက္ 3/8 လက္မ အမ်ိဳးသမီး ခ်ည္မွ်င္အိမ္ႏွင့္ ေလအဆို႔ရွင္အတြက္ ေနရာတစ္ခုပါရွိေသာ 3/4 ပိုက္ (ကိုယ္ထည္) ႏွင့္ အံဝင္ခြင္က်ရွိေသာ ပိုက္တစ္ခု (ကိုယ္ထည္) တစ္ခု (ကိုယ္ထည္)၊ A ၏ အဆို႔ရွင္သည္ ျပန္လာျခင္းမရွိပါ တာယာသည္ လုံးဝတန္သည္ သို႔မဟုတ္ မဟုတ္ပါက၊ အင္ဂ်င္မွေလကိုပိုမိုလြယ္ကူစြာထုတ္ႏိုင္ေစရန္ nut မွတဆင့္စက္မႈတ္တံဆိပ္ကို ၀ ယ္ပါ၊ (တာယာ၏အဆို႔ရွင္ျဖင့္ကြၽႏ္ုပ္တို႔၎ကို "ေဟာ့ဝစ္ဇာ" တင္းက်ပ္ျခင္း (သို႔) တပ္ဆင္ရမည္ျဖစ္ပါသည္။ ဒါ တစ္ခုတည္းေသာ အားနည္းခ်က္ျဖစ္မွာပါ)။
ေလဖိအားနည္းရပ္ဝန္းတစ္ခု။
ခ်ည္မွ်င္မ်ားကိုပိတ္ရန္ Teflon သို႔မဟုတ္ ပိုက္သမား၏ anaerobic sealant ။ ခ်ည္ထားေသာ ခ်ိတ္ဆက္မႈအားလုံးရွိ thread sealant ကို အသုံးျပဳ၍ ဘယ္ဘက္ရွိ ဓာတ္ပုံအတိုင္း အစိတ္အပိုင္းအားလုံးကို စုစည္းပါ။
ေမာ္တာအား ဖိအားေပးရန္အတြက္ လက္ပန္႔ကိုသာ အသုံးျပဳရန္ မေမ့ပါႏွင့္။ ေဘးကင္းေရးကို ဦးစြာပထမ၊ အၿမဲတမ္း အသိဉာဏ္ကို အသုံးျပဳပါ။
Pressure tester
????????????????
What is pressure testing?
It is based on the machine that plumbers and gas fitters have to check for leaks. In a two-stroke engine, the pressure test is done to make sure that the engine does not have any air leaks. An air leak or leak in a two-stroke engine can cause improper air-fuel mixing in the engines, causing serious engine damage (piston seizure, detonation, etc.).
Note: There is no way to be sure the engine does not have an air leak without running this test before starting the engine. That is why before finishing mounting it, you can do this check and find out if we have any leakage from the crankshaft seals or other part and solve the problem.
How is the test done?
For the engine pressure test, we will need some special and simple mechanisms. (Below we will detail the instructions for the construction of your own tester to be able to carry out the pressure test. To test the engine: the cylinder, the cylinder head, the reed box, the spark plug etc, everything must be installed and tightened correctly , except the exhaust pipe and the carburetor (We will also leave the clutch and ignition part unmounted to have the crankshaft seals in sight).
We must manufacture a steel or aluminum plate of the exact size of the exhaust housing and also manufacture a rubber gasket of the measure that is housed in the base of the cylinder to prevent leaks. If the engine has more than one cylinder, all the exhaust outlets have to be covered with this system.
The pressure tester will be placed in the carburettor intake. The pressure gauge will be screwed into a piece of Teflon or other material and can be built to fit tightly into the carburetor intake, remember that it cannot leak. (It can be fitted with a rubber intake with clamps as if it were a carburetor perhaps, more efficient and simple). If the engine has more than one cylinder, the other carburettor intakes must be plugged. On some engines it may be necessary to plug the transmission breather hose.
Air is introduced with a hand cylinder at 6 pound air pressure. (1 psi = 0.07 Kgcm²).
Once the pressure gauge has 6 pounds of pressure it is set and waits for about 6 minutes And after that time the pressure should not have dropped at all.
If the pressure drops, the gaskets and joints of the engine parts (crankcase-crankcase, cylinder-crankcase, cylinder-head, seals, spark plug etc.) must be wet with soapy water where there is an air leak, bubbles will come out.
If after 6 minutes there are no signs of loss in pressure, the pressure equipment is disassembled and the motor assembly continues.
Building your pressure tester
All the pieces can be found in any warehouse dedicated to the sale of Pneumatic materials (Compressors, Gun hoses etc ...) and the price is small, the most expensive is the pressure gauge but as it is low pressure it is not expensive, for less than 5000 points should be able to be done depending on the brand of the pressure gauge.
Small sheet of steel or aluminum to make the top of the leak.
Rubber material sheet for gasket
Cut the sheet to size and drill the bolt holes to screw it into the cylinder. Do the same with the rubber gasket.
Put the plate in place. Use a small amount of grease on the gasket to aid sealing and final tightness. (If you have an old useless exhaust, you can take advantage of it by cutting the elbow as close as possible to the cylinder, about 2 cm at most, and plug it with a welded sheet so you will be sure that you will not have leaks and it will serve in that engine to carry out all the checks we want).
Pressure tester
Materials:
A PVC tube that fits snugly inside the intake port (or the outside diameter of the intake port to be able to join them with a rubberized tube clamped tight, personally I prefer this shape because one tube within the other is easier to have leaks and also the realization is easier)
One 3/4 x 1 inch plastic pipe thread between threads. Shown in black.
A 3/4 pipe fitting (the body) that has the 3/8 inch female threaded housing for the pressure gauge and a housing for the air valve at the other end (the valve must have a non-return, the valve of a A tire is perfectly worth it or else, buy one with the mechanical seal through a nut to be able to get the air out of the engine easier, (with the valve of a tire we will have to have the "howitzer" tightened or disassemble it, that would be the only drawback) .
A low air pressure gauge.
Teflon or plumber's anaerobic sealant to seal the threads. Assemble all the elements according to the photograph on the left, using the thread sealant on all the threaded connections.
Remember to only use a hand pump to introduce pressure to the motor. Safety first, always use common sense.