<Unicode>
**အကြံပေးpost ပါ**
မြက်ဖြတ်စက် ဆေးဖြန်းစက်အကြောင်းလေးရေးပါမယ်
4strokeစက်ကလေးတွေမှာ တည်ဆောက်ပုံ ၂မျိုးလောက်တွေ့ရတယ် ဖူးစတော့ ချောင်းနဲ့ သွားတဲ့စက်ရယ် Belt ကြိုး ပတ္တားကြိုးနဲ့သွားတဲ့စက်ရယ် ၂မျိုးလာပါတယ်။
139စက်တွေက ဖူးစတော့နဲ့သွားတယ် GX 35ကတော့ ပတ္တားကြိုးနဲ့သွားတယ် GX35တွေက ပတ္တားကြိုးပြတ်တဲ့ပြဿနာကြုံရပါတယ် အရည်သွေးညံ့တဲ့ကြိုးမျိုးဆိုရင် ပိုဆိုးပါသေးတယ် ပူတဲ့အချိန် တင်းတင်းမောင်းမိရင် ပတ္တားကြိုးကြွေတာ ပြတ်တာတွေဖြစ်တတ်ပါတယ်။
စက်ကလေးအကြောင်းဖြစ်တတ်တာ လေးတွေဆက်ပြောပါမယ်
စက်ကလေးတွေမှာက ၂ပိုင်းရှိမယ် စက်ပိုင်းနဲ့ ဓါးသွားပိူင်းပေါ့
ဂါပနာရှူးမကောင်းရင် စက်အော်သလောက်မရုန်းတာတွေဖြစ်မယ်
တချို့ဓါးမလည်တဲ့စက်တွေဆိုရင်အလယ်မှာ ရှပ်တန်းရှိပါတယ် ရှပ်ေချာင်းမှာပီနယံအထစ်ေတွစားနေရင် ပြုံးနေရင် မလည်ပါဘူး စက်သံပဲအော်နေတာပါ
ရှေ့ပိုင်းမှာတော့ ဂါပနာ အထိုင်ပိုင်း ရှပ်နဲ့ပိုက်လိုင်း ဓါးသွားပိုင်း
ဂါပနာအထိုင်ပိုင်းမှာ ကတော့နဲ့ဘောတွေရှိမယ် ဘောတွေစစ်ရမယ်
အလယ်မှာကျ ပိုက်နဲ့ရှပ်ရှိမယ် ပိုက်တွင်းထိန်းတွေမကောင်းတော့ရင် ရှပ်ကောက်တာတွေဖြစ်ရင်စက်ခါပါတယ်
ဓါးသွားပိူင်းမှာလည်း ပီနယံတွေဘောတွေရှိပါတယ် ပီနယံချော်ရင်ဓါးမလည်တာတွေဖြစ်တတ်ပါတယ် ဓါးတတ်တဲ့အခါမှာလည်း
ဂွင်ထဲဝင်အောင်တတ်ပါ လွဲသွားရင်း တုန်နေပါတယ် မောင်းမရလောက်အောင်တုန်တာပါ
သတိပေးချင်တာကတော့ မောင်းမယ်ဆိုနတ်တွေချောင် မချောင်စစ်ပါ ဓါးတွေမှာ အကွဲရာပြေးနေရင် လုံးဝမသုံးပါနဲ့။
စက်ပိုင်းမှာတော့ အဖြစ်များတာ ပလပ် ပလပ်ကွိုင် ကာပရိုက်တာနဲ့ ဘာတွေဆီဂျိုးကပ်တာပါပဲ။
**ဆေးဖြန်းစက်**
Gx 35.
အရင်ဆုံး စက်ကလေးတွေမှ ၂ပိုင်းစကြည့်ရမယ် ရေပန့်လိုင်းနဲ့ စက်လိုင်း။
ဒီနေရာမှာ ဘာဖြစ်တာလဲ Userတွေအနေနဲ့ခွဲခြားတတ်အောင် ရေးပေးပါ့မယ်ဗျ။
ရေမလိုက်ဘူးဆိုရင် အရင်ဆုံးစပြီးစစ်ရမှာက
--စက်နှိုးကြည့်မယ်
--လီဗာတင်ကြည့်မယ်
စက်သံပါရင်စက်လိုင်းကောင်းတယ် ပန့်လိုင်းဆက်ပြီးစစ်မယ်
--ရေထည့်ပြီး မောင်းကြည့်မယ် ပန့်ချိတ်တဲ့ထိ လီဗာတင်ပါ စက်သံဝပ်သွားရင် စက်မကောင်းတာပါ
--စက်သံကအော်မှ ပန့်ကိုချိတ်တယ် ပန့်ချိတ်ရင်တော့ရေလိုက်ကောင်းတယ် အရမ်းစက်ကိုတင်မောင်းနေရတယ်ဆိုရင်တော့ ကတော့နဲ့ရှူးမကောင်းတာပါ
--ပန့်ကိုတော့ပုံမှန်နဲ့ချိတ်တယ် ဘယ်လောက်တင်တင် ရေလိုက်နည်းတယ်ဆိုရင်တော့ ရေဗားလေးတွေပြန်စစ်ရပါမယ် ၄ခုရှိပါတယ်
--ရေလိုက်လည်းကောင်းတယ် စက်သံလည်းမှန်တယ် ရေပန့်ကနေပြီးရေတွေယိုနေတယ်ဆိုရင်တော့ ဝိုင်းစီးလဲရပါမယ်
ပန့်ရှပ်မကောင်းရင်တော့ ပန့်လိုင်းအကုန်ဖြုတ်ပြင်ရမယ်။
အင်္ဂျင်မနိုးရင်တော့ ဖြစ်နိုင်ချေရှိတာက
--ကာပရိုက်တာစစ်ရပါမယ် ကာပရိုက်တာကတော်တော်ကြောင်ပါတယ် ပြင်လို့ရတာတွေလည်းရှိတယ် မရတာလည်းရှိပါတယ်
--ဆီချူကြည့်ပါ မရရင်တော့ပစ်ချက်က ကာပရိုက်တာပါ ချုပ်ဆွဲပြီးရင်လည်းချဖို့မမေ့ပါနဲ့
--စက်နိုးတဲ့အချိန် Fuel jet လေးကိုဖြည်း၂ချင်းချိန်ကြည့်ပါ မရရင်တော့အသစ်သာလဲရပါမယ်။
--မီးလိုင်းမှာတော့ပလပ်နဲ့ ပလပ်ကွိုင်ပဲရှိပါတယ် ရိုးရှင်းပါတယ် မီးလိုင်းကတော့ မီးထွက်လေးစစ်လိုက်ရုံပါပဲ ဆိုင်ကယ်တွေလိုတော့မီးမများပါဘူး နည်း၂ပဲထွက်ပါတယ်။
--အင်္ဂျင်လိုင်းကတော့ လေကျစ်အား compressionစမ်းကြည့်ပါ ပလပ်ပေါက်ကိုလက်ပိတ် ကြိုးဆွဲကြည့် လေမတိုးတော့ရင် အင်္ဂျင်မကောင်းတော့ပါ
--အင်္ဂျင်မှာအဖြစ်များတာကတော့ ဗားတွေမှာဂျိုးကပ်ပြီး လေမလုံတော့တာဖြစ်တယ် ပတ္တားကြိုး ကြွေတာ ပြတ်တာတွေဖြစ်တတ်ပါတယ် အဲလိုတွေဖြစ်ရင်တော့အင်္ဂျင်ဖွင့်ရပါမယ်။
နောက်ဆုံး အကြံပေးချင်တာကတော့ ဘာစက်ဝယ်သင့်လဲဆိုတာပါ
4စတုတ်စက်ကလေးတွေ အင်္ဂျင်ခွဲရတဲ့အချက်က ဘားတွေဂျိုးကပ်တာ ပစ္စတင်
ဝရိမ်းတွေကျတာ ကရိုင်းမကောင်းတာဒါတွေကြောင့်ပဲများတယ် Gx 35တွေကတော့ ပတ္တားကြိုးပြတ်ရင် ဖွင့်ရတဲ့အချက်တစ်ခုတော့ပိုပါတယ်
2strokeတွေကတော့ ဘားမပါဘူး ဖူးစတော့တွေ ပတ္တားကြိုးတွေမပါဘူး အင်္ဂျင်အကန့်မှာဆိုရင် ကရိုင်း ပစ္စတင်ဝရိမ်းပဲ ပါပါတယ်
ကျွန်တော့်အမြင်ပြောရရင်တော့ 4strokeကိုတော့ပိုကြိုက်ပါတယ်
2 strokeတွေရဲ့ အားသာချက် အားနဲချက်ကိုတော့နောက် postတွေမှာရေးပေးပါမယ်။
Khant Hmhwe Swe
<Zawgyi>
**အႀကံေပးpost ပါ**
ျမက္ျဖတ္စက္ ေဆးျဖန္းစက္အေၾကာင္းေလးေရးပါမယ္
4strokeစက္ကေလးေတြမွာ တည္ေဆာက္ပုံ ၂မ်ိဳးေလာက္ေတြ႕ရတယ္ ဖူးစေတာ့ ေခ်ာင္းနဲ႔ သြားတဲ့စက္ရယ္ Belt ႀကိဳး ပတၱားႀကိဳးနဲ႔သြားတဲ့စက္ရယ္ ၂မ်ိဳးလာပါတယ္။
139စက္ေတြက ဖူးစေတာ့နဲ႔သြားတယ္ GX 35ကေတာ့ ပတၱားႀကိဳးနဲ႔သြားတယ္ GX35ေတြက ပတၱားႀကိဳးျပတ္တဲ့ျပႆနာႀကဳံရပါတယ္ အရည္ေသြးညံ့တဲ့ႀကိဳးမ်ိဳးဆိုရင္ ပိုဆိုးပါေသးတယ္ ပူတဲ့အခ်ိန္ တင္းတင္းေမာင္းမိရင္ ပတၱားႀကိဳးေႂကြတာ ျပတ္တာေတြျဖစ္တတ္ပါတယ္။
စက္ကေလးအေၾကာင္းျဖစ္တတ္တာ ေလးေတြဆက္ေျပာပါမယ္
စက္ကေလးေတြမွာက ၂ပိုင္းရွိမယ္ စက္ပိုင္းနဲ႔ ဓါးသြားပိူင္းေပါ႔
ဂါပနာ႐ွဴးမေကာင္းရင္ စက္ေအာ္သေလာက္မ႐ုန္းတာေတြျဖစ္မယ္
တခ်ိဳ႕ဓါးမလည္တဲ့စက္ေတြဆိုရင္အလယ္မွာ ရွပ္တန္းရွိပါတယ္ ေရွပ္ခ်ာင္းမွာပီနယံအေထစ္တြစားေနရင္ ၿပဳံးေနရင္ မလည္ပါဘူး စက္သံပဲေအာ္ေနတာပါ
ေရွ႕ပိုင္းမွာေတာ့ ဂါပနာ အထိုင္ပိုင္း ရွပ္နဲ႔ပိုက္လိုင္း ဓါးသြားပိုင္း
ဂါပနာအထိုင္ပိုင္းမွာ ကေတာ့နဲ႔ေဘာေတြရွိမယ္ ေဘာေတြစစ္ရမယ္
အလယ္မွာက် ပိုက္နဲ႔ရွပ္ရွိမယ္ ပိုက္တြင္းထိန္းေတြမေကာင္းေတာ့ရင္ ရွပ္ေကာက္တာေတြျဖစ္ရင္စက္ခါပါတယ္
ဓါးသြားပိူင္းမွာလည္း ပီနယံေတြေဘာေတြရွိပါတယ္ ပီနယံေခ်ာ္ရင္ဓါးမလည္တာေတြျဖစ္တတ္ပါတယ္ ဓါးတတ္တဲ့အခါမွာလည္း
ဂြင္ထဲဝင္ေအာင္တတ္ပါ လြဲသြားရင္း တုန္ေနပါတယ္ ေမာင္းမရေလာက္ေအာင္တုန္တာပါ
သတိေပးခ်င္တာကေတာ့ ေမာင္းမယ္ဆိုနတ္ေတြေခ်ာင္ မေခ်ာင္စစ္ပါ ဓါးေတြမွာ အကြဲရာေျပးေနရင္ လုံးဝမသုံးပါနဲ႔။
စက္ပိုင္းမွာေတာ့ အျဖစ္မ်ားတာ ပလပ္ ပလပ္ကြိဳင္ ကာပ႐ိုက္တာနဲ႔ ဘာေတြဆီဂ်ိဳးကပ္တာပါပဲ။
**ေဆးျဖန္းစက္**
Gx 35.
အရင္ဆုံး စက္ကေလးေတြမွ ၂ပိုင္းစၾကည့္ရမယ္ ေရပန္႔လိုင္းနဲ႔ စက္လိုင္း။
ဒီေနရာမွာ ဘာျဖစ္တာလဲ Userေတြအေနနဲ႔ခြဲျခားတတ္ေအာင္ ေရးေပးပါ႔မယ္ဗ်။
ေရမလိုက္ဘူးဆိုရင္ အရင္ဆုံးစၿပီးစစ္ရမွာက
--စက္ႏႈိးၾကည့္မယ္
--လီဗာတင္ၾကည့္မယ္
စက္သံပါရင္စက္လိုင္းေကာင္းတယ္ ပန္႔လိုင္းဆက္ၿပီးစစ္မယ္
--ေရထည့္ၿပီး ေမာင္းၾကည့္မယ္ ပန္႔ခ်ိတ္တဲ့ထိ လီဗာတင္ပါ စက္သံဝပ္သြားရင္ စက္မေကာင္းတာပါ
--စက္သံကေအာ္မွ ပန္႔ကိုခ်ိတ္တယ္ ပန္႔ခ်ိတ္ရင္ေတာ့ေရလိုက္ေကာင္းတယ္ အရမ္းစက္ကိုတင္ေမာင္းေနရတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကေတာ့နဲ႔႐ွဴးမေကာင္းတာပါ
--ပန္႔ကိုေတာ့ပုံမွန္နဲ႔ခ်ိတ္တယ္ ဘယ္ေလာက္တင္တင္ ေရလိုက္နည္းတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေရဗားေလးေတြျပန္စစ္ရပါမယ္ ၄ခုရွိပါတယ္
--ေရလိုက္လည္းေကာင္းတယ္ စက္သံလည္းမွန္တယ္ ေရပန္႔ကေနၿပီးေရေတြယိုေနတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဝိုင္းစီးလဲရပါမယ္
ပန္႔ရွပ္မေကာင္းရင္ေတာ့ ပန္႔လိုင္းအကုန္ျဖဳတ္ျပင္ရမယ္။
အဂၤ်င္မႏိုးရင္ေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ရွိတာက
--ကာပ႐ိုက္တာစစ္ရပါမယ္ ကာပ႐ိုက္တာကေတာ္ေတာ္ေၾကာင္ပါတယ္ ျပင္လို႔ရတာေတြလည္းရွိတယ္ မရတာလည္းရွိပါတယ္
--ဆီခ်ဴၾကည့္ပါ မရရင္ေတာ့ပစ္ခ်က္က ကာပ႐ိုက္တာပါ ခ်ဳပ္ဆြဲၿပီးရင္လည္းခ်ဖို႔မေမ့ပါနဲ႔
--စက္ႏိုးတဲ့အခ်ိန္ Fuel jet ေလးကိုျဖည္း၂ခ်င္းခ်ိန္ၾကည့္ပါ မရရင္ေတာ့အသစ္သာလဲရပါမယ္။
--မီးလိုင္းမွာေတာ့ပလပ္နဲ႔ ပလပ္ကြိဳင္ပဲရွိပါတယ္ ႐ိုးရွင္းပါတယ္ မီးလိုင္းကေတာ့ မီးထြက္ေလးစစ္လိုက္႐ုံပါပဲ ဆိုင္ကယ္ေတြလိုေတာ့မီးမမ်ားပါဘူး နည္း၂ပဲထြက္ပါတယ္။
--အဂၤ်င္လိုင္းကေတာ့ ေလက်စ္အား compressionစမ္းၾကည့္ပါ ပလပ္ေပါက္ကိုလက္ပိတ္ ႀကိဳးဆြဲၾကည့္ ေလမတိုးေတာ့ရင္ အဂၤ်င္မေကာင္းေတာ့ပါ
--အဂၤ်င္မွာအျဖစ္မ်ားတာကေတာ့ ဗားေတြမွာဂ်ိဳးကပ္ၿပီး ေလမလုံေတာ့တာျဖစ္တယ္ ပတၱားႀကိဳး ေႂကြတာ ျပတ္တာေတြျဖစ္တတ္ပါတယ္ အဲလိုေတြျဖစ္ရင္ေတာ့အဂၤ်င္ဖြင့္ရပါမယ္။
ေနာက္ဆုံး အႀကံေပးခ်င္တာကေတာ့ ဘာစက္ဝယ္သင့္လဲဆိုတာပါ
4စတုတ္စက္ကေလးေတြ အဂၤ်င္ခြဲရတဲ့အခ်က္က ဘားေတြဂ်ိဳးကပ္တာ ပစၥတင္
ဝရိမ္းေတြက်တာ က႐ိုင္းမေကာင္းတာဒါေတြေၾကာင့္ပဲမ်ားတယ္ Gx 35ေတြကေတာ့ ပတၱားႀကိဳးျပတ္ရင္ ဖြင့္ရတဲ့အခ်က္တစ္ခုေတာ့ပိုပါတယ္
2strokeေတြကေတာ့ ဘားမပါဘူး ဖူးစေတာ့ေတြ ပတၱားႀကိဳးေတြမပါဘူး အဂၤ်င္အကန္႔မွာဆိုရင္ က႐ိုင္း ပစၥတင္ဝရိမ္းပဲ ပါပါတယ္
ကြၽန္ေတာ့္အျမင္ေျပာရရင္ေတာ့ 4strokeကိုေတာ့ပိုႀကိဳက္ပါတယ္
2 strokeေတြရဲ႕ အားသာခ်က္ အားနဲခ်က္ကိုေတာ့ေနာက္ postေတြမွာေရးေပးပါမယ္။
Khant Hmhwe Swe