EFI ဆိုင်ကယ်ပြုပြင်နည်းများ Suzuki

<Unicode>
<Unicode>
EFI ဆိုင်ကယ်ပြုပြင်နည်းများ 

Suzuki ဆိုင်ကယ်တွေကို ပြစ်ချက်ရှာချင်ရင် ပထမဆုံး ပြစ်ချက်ရှာဖွေရေးအပေါက်ကိုရှာရပါမယ်။ အောက်မှာပြစ်ချက်ရှာဖွေရေးအပေါက်နေရာကိုပြထားပါတယ်။ 
ပြစ်ချက်ရှာဖွေရေးအပေါက်က အဖုံးကိုဖွင့်ပြီးတော့ ဝါယာကြိုးတစ်ချောင်းယူပြီးတော့ ပုံမှာပြထားတဲ့အတိုင်းထိုးလိုက်ပါ။
ထိုးထားပြီးတော့ သော့ဖွင့်လိုက်မယ်ဆိုရင် ပြစ်ချက်မရှိဘူးဆိုရင် အင်ဂျင်ချက်မီးလေးကမခုန်ပါဘူး။ အင်ဂျင်မှာ ပြစ်ချက်ရှိတယ်ဆိုရင်တော့ အင်ဂျင်ချက်မီးလေးက 
ခုန်နေလိမ့်မယ် အင်ဂျင်ချက်မီး ခုန်နေတာလေးကိုကြည့်ပြီးပြစ်ချက်ကုဒ်ကိုဖတ်ယူရပါမယ်။ ပြစ်ချက်ကုဒ်တွေက ဂဏန်းနှစ်လုံးတွဲတွေပါ။ပြစ်ချက်ကုဒ်၄၁ ဆိုရင်ဘယ်လိုဖတ်မလဲဆိုတာကို လေ့လာကြည့်ရအောင်။
သော့ဖွင့်ကြည့်လိုက်သောအခါ အင်ဂျင်ချက်မီးလေးက 
၁ စက္ကန့်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော ၀.၃ စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်ပြီးတော့
အစကနေပြန်လာနေမှာပါ။
 ပြစ်ချက်ကုဒ်တွေက ငယ်စဉ်ကြီးလိုက်သွားတာပါ။ 
ပြစ်ချက်ကုဒ်က ၁၄ နှင့် ၄၁ဆိုပြီးပြစ်ချက်ကုဒ် နှစ်ချက်ရှိရင်ဘယ်လိုဖတ်မလဲဆိုတော့- 
သော့ဖွင့်ကြည့်လိုက်သောအခါ အင်ဂျင်ချက်မီးလေးက 
၁ စက္ကန့်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော ၃ စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်ပြီးတော့ 
အစကနေပြန်လာနေမှာပါ။
အောက်မှာပြစ်ချက်ကုဒ်တွေကိုဖော်ပြထားပါတယ်။
၁၂ Crankshaft position sensor loop malfunction
၁၃ Intake air pressure sensor loop malfunction
၁၄ Throttle position sensor loop malfunction
၁၅ Engine temperature sensor loop malfunction
၂၁ Intake air temperature sensor loop malfunction
၂၃ Fuel cut off sensor loop malfunction
၂၄ Ignition coil loop malfunction
၃၂ Fuel pump loop malfunction
၄၀ Idle speed air control solenoid loop malfunction
၄၁ Ignition switch loop malfunction
၄၂ O2 sensor loop malfunction
၄၄ O2 sensor loop malfunction
Suzuki ဆိုင်ကယ်တွေမှာ အင်ဂျင်နိူးလို့မရဘူးဆိုရင် လုပ်ဆောင်ရမယ့် အချက်၆ချက်က Honda ဆိုင်ကယ်တွေမှာတုံးက ဖော်ပြထားတဲ့ အချက်၆ချက်အတိုင်းစစ်ဆေးပြုလုပ်ရပါမယ်။
ကျော်ဇင်ကောင်း(မုံရွာ)

Credit: AUTOMOBILE Weekly Car Journal

<Zawgyi>
EFI ဆိုင်ကယ်ပြုပြင်နည်းများ 

Suzuki ဆိုင်ကယ်တွေကို ပြစ်ချက်ရှာချင်ရင် ပထမဆုံး ပြစ်ချက်ရှာဖွေရေးအပေါက်ကိုရှာရပါမယ်။ အောက်မှာပြစ်ချက်ရှာဖွေရေးအပေါက်နေရာကိုပြထားပါတယ်။ 
ပြစ်ချက်ရှာဖွေရေးအပေါက်က အဖုံးကိုဖွင့်ပြီးတော့ ဝါယာကြိုးတစ်ချောင်းယူပြီးတော့ ပုံမှာပြထားတဲ့အတိုင်းထိုးလိုက်ပါ။
ထိုးထားပြီးတော့ သော့ဖွင့်လိုက်မယ်ဆိုရင် ပြစ်ချက်မရှိဘူးဆိုရင် အင်ဂျင်ချက်မီးလေးကမခုန်ပါဘူး။ အင်ဂျင်မှာ ပြစ်ချက်ရှိတယ်ဆိုရင်တော့ အင်ဂျင်ချက်မီးလေးက 
ခုန်နေလိမ့်မယ် အင်ဂျင်ချက်မီး ခုန်နေတာလေးကိုကြည့်ပြီးပြစ်ချက်ကုဒ်ကိုဖတ်ယူရပါမယ်။ ပြစ်ချက်ကုဒ်တွေက ဂဏန်းနှစ်လုံးတွဲတွေပါ။ပြစ်ချက်ကုဒ်၄၁ ဆိုရင်ဘယ်လိုဖတ်မလဲဆိုတာကို လေ့လာကြည့်ရအောင်။
သော့ဖွင့်ကြည့်လိုက်သောအခါ အင်ဂျင်ချက်မီးလေးက 
၁ စက္ကန့်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော ၀.၃ စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်ပြီးတော့
အစကနေပြန်လာနေမှာပါ။
 ပြစ်ချက်ကုဒ်တွေက ငယ်စဉ်ကြီးလိုက်သွားတာပါ။ 
ပြစ်ချက်ကုဒ်က ၁၄ နှင့် ၄၁ဆိုပြီးပြစ်ချက်ကုဒ် နှစ်ချက်ရှိရင်ဘယ်လိုဖတ်မလဲဆိုတော့- 
သော့ဖွင့်ကြည့်လိုက်သောအခါ အင်ဂျင်ချက်မီးလေးက 
၁ စက္ကန့်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော ၃ စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့ 
၁ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော ၀.၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်မယ် ပြီးတော့
၀.၃ စက္ကန့်ပြန်လင်းမယ် ပြီးတော့ ၃စက္ကန့် ပြန်မှိတ်ပြီးတော့ 
အစကနေပြန်လာနေမှာပါ။
အောက်မှာပြစ်ချက်ကုဒ်တွေကိုဖော်ပြထားပါတယ်။
၁၂ Crankshaft position sensor loop malfunction
၁၃ Intake air pressure sensor loop malfunction
၁၄ Throttle position sensor loop malfunction
၁၅ Engine temperature sensor loop malfunction
၂၁ Intake air temperature sensor loop malfunction
၂၃ Fuel cut off sensor loop malfunction
၂၄ Ignition coil loop malfunction
၃၂ Fuel pump loop malfunction
၄၀ Idle speed air control solenoid loop malfunction
၄၁ Ignition switch loop malfunction
၄၂ O2 sensor loop malfunction
၄၄ O2 sensor loop malfunction
Suzuki ဆိုင်ကယ်တွေမှာ အင်ဂျင်နိူးလို့မရဘူးဆိုရင် လုပ်ဆောင်ရမယ့် အချက်၆ချက်က Honda ဆိုင်ကယ်တွေမှာတုံးက ဖော်ပြထားတဲ့ အချက်၆ချက်အတိုင်းစစ်ဆေးပြုလုပ်ရပါမယ်။
ကျော်ဇင်ကောင်း(မုံရွာ)

Credit: AUTOMOBILE Weekly Car Journal

<Zawgyi>
<Unicode>
EFI ဆိုင္ကယ္ျပဳျပင္နည္းမ်ား 

Suzuki ဆိုင္ကယ္ေတြကို ျပစ္ခ်က္ရွာခ်င္ရင္ ပထမဆုံး ျပစ္ခ်က္ရွာေဖြေရးအေပါက္ကိုရွာရပါမယ္။ ေအာက္မွာျပစ္ခ်က္ရွာေဖြေရးအေပါက္ေနရာကိုျပထားပါတယ္။ 
ျပစ္ခ်က္ရွာေဖြေရးအေပါက္က အဖုံးကိုဖြင့္ၿပီးေတာ့ ဝါယာႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္းယူၿပီးေတာ့ ပုံမွာျပထားတဲ့အတိုင္းထိုးလိုက္ပါ။
ထိုးထားၿပီးေတာ့ ေသာ့ဖြင့္လိုက္မယ္ဆိုရင္ ျပစ္ခ်က္မရွိဘူးဆိုရင္ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးေလးကမခုန္ပါဘူး။ အင္ဂ်င္မွာ ျပစ္ခ်က္ရွိတယ္ဆိုရင္ေတာ့ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးေလးက 
ခုန္ေနလိမ့္မယ္ အင္ဂ်င္ခ်က္မီး ခုန္ေနတာေလးကိုၾကည့္ၿပီးျပစ္ခ်က္ကုဒ္ကိုဖတ္ယူရပါမယ္။ ျပစ္ခ်က္ကုဒ္ေတြက ဂဏန္းႏွစ္လုံးတြဲေတြပါ။ျပစ္ခ်က္ကုဒ္၄၁ ဆိုရင္ဘယ္လိုဖတ္မလဲဆိုတာကို ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္။
ေသာ့ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးေလးက 
၁ စကၠန္႔လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ ၀.၃ စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္ၿပီးေတာ့
အစကေနျပန္လာေနမွာပါ။
 ျပစ္ခ်က္ကုဒ္ေတြက ငယ္စဉ္ႀကီးလိုက္သြားတာပါ။ 
ျပစ္ခ်က္ကုဒ္က ၁၄ ႏွင့္ ၄၁ဆိုၿပီးျပစ္ခ်က္ကုဒ္ ႏွစ္ခ်က္ရွိရင္ဘယ္လိုဖတ္မလဲဆိုေတာ့- 
ေသာ့ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးေလးက 
၁ စကၠန္႔လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ ၃ စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္ၿပီးေတာ့ 
အစကေနျပန္လာေနမွာပါ။
ေအာက္မွာျပစ္ခ်က္ကုဒ္ေတြကိုေဖာ္ျပထားပါတယ္။
၁၂ Crankshaft position sensor loop malfunction
၁၃ Intake air pressure sensor loop malfunction
၁၄ Throttle position sensor loop malfunction
၁၅ Engine temperature sensor loop malfunction
၂၁ Intake air temperature sensor loop malfunction
၂၃ Fuel cut off sensor loop malfunction
၂၄ Ignition coil loop malfunction
၃၂ Fuel pump loop malfunction
၄၀ Idle speed air control solenoid loop malfunction
၄၁ Ignition switch loop malfunction
၄၂ O2 sensor loop malfunction
၄၄ O2 sensor loop malfunction
Suzuki ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ အင္ဂ်င္နိူးလို႔မရဘူးဆိုရင္ လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ အခ်က္၆ခ်က္က Honda ဆိုင္ကယ္ေတြမွာတုံးက ေဖာ္ျပထားတဲ့ အခ်က္၆ခ်က္အတိုင္းစစ္ေဆးျပဳလုပ္ရပါမယ္။
ေက်ာ္ဇင္ေကာင္း(မုံရြာ)

Credit: AUTOMOBILE Weekly Car Journal

<Zawgyi>
EFI ဆိုင္ကယ္ျပဳျပင္နည္းမ်ား 

Suzuki ဆိုင္ကယ္ေတြကို ျပစ္ခ်က္ရွာခ်င္ရင္ ပထမဆုံး ျပစ္ခ်က္ရွာေဖြေရးအေပါက္ကိုရွာရပါမယ္။ ေအာက္မွာျပစ္ခ်က္ရွာေဖြေရးအေပါက္ေနရာကိုျပထားပါတယ္။ 
ျပစ္ခ်က္ရွာေဖြေရးအေပါက္က အဖုံးကိုဖြင့္ၿပီးေတာ့ ဝါယာႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္းယူၿပီးေတာ့ ပုံမွာျပထားတဲ့အတိုင္းထိုးလိုက္ပါ။
ထိုးထားၿပီးေတာ့ ေသာ့ဖြင့္လိုက္မယ္ဆိုရင္ ျပစ္ခ်က္မရွိဘူးဆိုရင္ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးေလးကမခုန္ပါဘူး။ အင္ဂ်င္မွာ ျပစ္ခ်က္ရွိတယ္ဆိုရင္ေတာ့ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးေလးက 
ခုန္ေနလိမ့္မယ္ အင္ဂ်င္ခ်က္မီး ခုန္ေနတာေလးကိုၾကည့္ၿပီးျပစ္ခ်က္ကုဒ္ကိုဖတ္ယူရပါမယ္။ ျပစ္ခ်က္ကုဒ္ေတြက ဂဏန္းႏွစ္လုံးတြဲေတြပါ။ျပစ္ခ်က္ကုဒ္၄၁ ဆိုရင္ဘယ္လိုဖတ္မလဲဆိုတာကို ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္။
ေသာ့ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးေလးက 
၁ စကၠန္႔လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ ၀.၃ စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္ၿပီးေတာ့
အစကေနျပန္လာေနမွာပါ။
 ျပစ္ခ်က္ကုဒ္ေတြက ငယ္စဉ္ႀကီးလိုက္သြားတာပါ။ 
ျပစ္ခ်က္ကုဒ္က ၁၄ ႏွင့္ ၄၁ဆိုၿပီးျပစ္ခ်က္ကုဒ္ ႏွစ္ခ်က္ရွိရင္ဘယ္လိုဖတ္မလဲဆိုေတာ့- 
ေသာ့ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးေလးက 
၁ စကၠန္႔လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ ၃ စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့ 
၁ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ ၀.၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္မယ္ ၿပီးေတာ့
၀.၃ စကၠန္႔ျပန္လင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ ၃စကၠန္႔ ျပန္မွိတ္ၿပီးေတာ့ 
အစကေနျပန္လာေနမွာပါ။
ေအာက္မွာျပစ္ခ်က္ကုဒ္ေတြကိုေဖာ္ျပထားပါတယ္။
၁၂ Crankshaft position sensor loop malfunction
၁၃ Intake air pressure sensor loop malfunction
၁၄ Throttle position sensor loop malfunction
၁၅ Engine temperature sensor loop malfunction
၂၁ Intake air temperature sensor loop malfunction
၂၃ Fuel cut off sensor loop malfunction
၂၄ Ignition coil loop malfunction
၃၂ Fuel pump loop malfunction
၄၀ Idle speed air control solenoid loop malfunction
၄၁ Ignition switch loop malfunction
၄၂ O2 sensor loop malfunction
၄၄ O2 sensor loop malfunction
Suzuki ဆိုင္ကယ္ေတြမွာ အင္ဂ်င္နိူးလို႔မရဘူးဆိုရင္ လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ အခ်က္၆ခ်က္က Honda ဆိုင္ကယ္ေတြမွာတုံးက ေဖာ္ျပထားတဲ့ အခ်က္၆ခ်က္အတိုင္းစစ္ေဆးျပဳလုပ္ရပါမယ္။
ေက်ာ္ဇင္ေကာင္း(မုံရြာ)

Credit: AUTOMOBILE Weekly Car Journal