"ဝိုင်းစီး(Oil Seal)တပ်ခြင်း အနုပညာ"

<Unicode>
(စက်မှု သုတ)
             "ဝိုင်းစီး(Oil Seal)တပ်ခြင်း အနုပညာ"
{ဆရာ့ ဆရာတိုင်း၏အတွေးအမြင်လေးများကိုမျှော်လင့်လျက်}
     မျှဝေခြင်းတွေမရေးဖြစ်တာကြာပြီ၊အသက်အရွယ်ကအခါလွန်အရွယ်၊တူသားနောင်မယ်အသွယ်သွယ်တွေကလဲရှိပါသေးရဲ့လား ထင်ရော့မည်။ရေးချင်မျှဝေချင်သည်ကစိတ်နှင့်မမျှ၊လူကမလိုက်နိုင်။မျိုးဆက်သစ်စက်ဆရာတွေကိုဘယ်ဟာကိုဘယ်လိုစစ်၊ဘယ်လိုဖြစ်ရင်ဘယ်လိုတွေး၊ဘယ်လို;ဘယ်လိုကျော်ပြီးလုပ် အမြီးအမောက်
တည့်လိမ့်မယ်စသည်၊စသည်ဖြင့်ပေါ့။။
         လိုင်းပေါ်မှာJame Sky တင်တဲ့ဝိုင်းစီးမြင်တော့ကုန်လွန်ခဲ့တဲ့အဖြစ်ပျက်လေးများကိုသတိရလာသလိုမျှဝေချင်သည့်စိတ်ကတားဆီးမရ။"ဝိုင်းစက်ညီညာသောအဝန်းအဝိုင်းပေါ်တွင်တဖက်နှင့်တဖက်သို့ယိုစီးထွက်မကျစေရန်တားဆီးကာရံထားသောပစ္စည်း"ကိုဝိုင်းစီး/ဆီးဟုခေါ်ဆိုသမုဒ်ခြင်းသည်ပင်မှန်ကန်ပေါ်လွင်မှုရှိပေစွ။။
        "မာဇဒါ X2000/E2000 အင်ဂျင်ဆိုရင် စက်ဆရာကိုအေး မှစိတ်ချရသည်"ဆိုတဲ့စာချိုးလေးတခုဖြစ်တည်ခဲ့ဘူးတယ်၊အင်ဂျင်ကျမီးခိုးလိုက်နေတာတောင်မိန်းဝိုင်းစီး(Main Oil Seal)ဆီမယိုဘူးဟ၊တခြားစက်ဆ ရာတွေအင်ဂျင်ကိုင်ပြီး၊၃/၄ လနဲ့မိန်းဝိုင်းစီးတောက်တောက်ကျဆီယို၊စက်ဆရာနာမည်ပျက်ပေါ့။
       ဖြစ်စဥ်ကတော့ဝိုင်းစီးတိုင်းရဲ့သဘောသဘာဝကိုကအဝန်းအဝိုင်းဆီလုံစေဘို့တင်းရှင်းစပရိန်ကဝိုင်းစီးနခမ်းသားကိုသရေသားပေါ်ကနေဖိစီးကျပ်ဖိနေစေတဲ့အတွက်ကောင်းကျိုးအနေနဲ့ဆီမယိုစေသော်လဲဆိုးကျိုးအနေနဲ့အမြဲလည်ပတ်နေတဲ့အဝန်းအဝိုင်းကိုစားချိုင့်လစ်ဟာစေခြင်းပေါ့။
       အဲဒီလစ်ဟာနေတဲ့အချိုင့်ရာကလေးကဘာမှမဖြစ်လောက်ပါဘူးလို့ထင်ရပေမဲ့တောက်တောက်ကျယိုစီးတဲ့ဒုက္ခ၊စက်ဆရာသိက္ခာကျပေါ့။
        အဲဒီလိုအဖြစ်ကိုအင်ဂျင်မချဘဲ၊ကရိုင်းရှပ်ကိုကြေးဂဟေမဖို့သဘဲဆီလုံးဝမယိုတဲ့အင်ဂျင်တလုံးဖြစ်အောင်ဘယ်လို;ဘယ်လို လုပ်ရင်အစဥ်ပြေချော့မွေ့နိုင်မလဲလို့----------

<Zawgyi>
(စက္မႈ သုတ)
             "ဝိုင္းစီး(Oil Seal)တပ္ျခင္း အႏုပညာ"
{ဆရာ့ ဆရာတိုင္း၏အေတြးအျမင္ေလးမ်ားကိုေမွ်ာ္လင့္လ်က္}
     မွ်ေဝျခင္းေတြမေရးျဖစ္တာၾကာၿပီ၊အသက္အရြယ္ကအခါလြန္အရြယ္၊တူသားေနာင္မယ္အသြယ္သြယ္ေတြကလဲရွိပါေသးရဲ႕လား ထင္ေရာ့မည္။ေရးခ်င္မွ်ေဝခ်င္သည္ကစိတ္ႏွင့္မမွ်၊လူကမလိုက္ႏိုင္။မ်ိဳးဆက္သစ္စက္ဆရာေတြကိုဘယ္ဟာကိုဘယ္လိုစစ္၊ဘယ္လိုျဖစ္ရင္ဘယ္လိုေတြး၊ဘယ္လို;ဘယ္လိုေက်ာ္ၿပီးလုပ္ အၿမီးအေမာက္
တည့္လိမ့္မယ္စသည္၊စသည္ျဖင့္ေပါ႔။။
         လိုင္းေပၚမွာJame Sky တင္တဲ့ဝိုင္းစီးျမင္ေတာ့ကုန္လြန္ခဲ့တဲ့အျဖစ္ပ်က္ေလးမ်ားကိုသတိရလာသလိုမွ်ေဝခ်င္သည့္စိတ္ကတားဆီးမရ။"ဝိုင္းစက္ညီညာေသာအဝန္းအဝိုင္းေပၚတြင္တဖက္ႏွင့္တဖက္သို႔ယိုစီးထြက္မက်ေစရန္တားဆီးကာရံထားေသာပစၥည္း"ကိုဝိုင္းစီး/ဆီးဟုေခၚဆိုသမုဒ္ျခင္းသည္ပင္မွန္ကန္ေပၚလြင္မႈရွိေပစြ။။
        "မာဇဒါ X2000/E2000 အင္ဂ်င္ဆိုရင္ စက္ဆရာကိုေအး မွစိတ္ခ်ရသည္"ဆိုတဲ့စာခ်ိဳးေလးတခုျဖစ္တည္ခဲ့ဘူးတယ္၊အင္ဂ်င္က်မီးခိုးလိုက္ေနတာေတာင္မိန္းဝိုင္းစီး(Main Oil Seal)ဆီမယိုဘူးဟ၊တျခားစက္ဆ ရာေတြအင္ဂ်င္ကိုင္ၿပီး၊၃/၄ လနဲ႔မိန္းဝိုင္းစီးေတာက္ေတာက္က်ဆီယို၊စက္ဆရာနာမည္ပ်က္ေပါ႔။
       ျဖစ္စဥ္ကေတာ့ဝိုင္းစီးတိုင္းရဲ႕သေဘာသဘာဝကိုကအဝန္းအဝိုင္းဆီလုံေစဘို႔တင္းရွင္းစပရိန္ကဝိုင္းစီးနခမ္းသားကိုသေရသားေပၚကေနဖိစီးက်ပ္ဖိေနေစတဲ့အတြက္ေကာင္းက်ိဳးအေနနဲ႔ဆီမယိုေစေသာ္လဲဆိုးက်ိဳးအေနနဲ႔အၿမဲလည္ပတ္ေနတဲ့အဝန္းအဝိုင္းကိုစားခ်ိဳင့္လစ္ဟာေစျခင္းေပါ႔။
       အဲဒီလစ္ဟာေနတဲ့အခ်ိဳင့္ရာကေလးကဘာမွမျဖစ္ေလာက္ပါဘူးလို႔ထင္ရေပမဲ့ေတာက္ေတာက္က်ယိုစီးတဲ့ဒုကၡ၊စက္ဆရာသိကၡာက်ေပါ႔။
        အဲဒီလိုအျဖစ္ကိုအင္ဂ်င္မခ်ဘဲ၊က႐ိုင္းရွပ္ကိုေၾကးဂေဟမဖို႔သဘဲဆီလုံးဝမယိုတဲ့အင္ဂ်င္တလုံးျဖစ္ေအာင္ဘယ္လို;ဘယ္လို လုပ္ရင္အစဥ္ေျပေခ်ာ့ေမြ႕ႏိုင္မလဲလို႔----------