<Unicode>
Injector
ဘယ်လိုများစတင်လုပ်ဆောင်မှု့ပြုသလဲ လေ့လာကြစို့
injectior တလုံး အလုပ်စတင်နိင်ဘို့
ecm မှာ ignition primary signal
၂ကြိမ်ရတိုင်း injection တကြိမ် ဆောင်
ရွက်ပေးပါတယ်
injection timing ဖြစ်ပေါ်စေဘို့ rpm
signal (ckp sensor ) ကရိုင်းအနေ
အထားပြ ဆင်ဆာ၏ သတင်းအချက်
အလက် နင့် (cmp sensor ,pick up
coil) ကမ်ရှပ် အနေအထားပြ ဆင်ဆာ
တို့၏ သတင်းအချက်အလက်အရ
ecm က injector ကို လုပ်ဆောင်စေ
တာပါ
4 stroke သီအိုရီအရ ကရိုင်း၂ပါတ်
လည်ချိန် ပထမအပါတ် ပလပ်သ်ုိ့ မီး
လွှတ်ခြင်း compression stroke
ကရိုင်း ဒုတိယအပါတ် လည်ချိန် ပလပ်သို့ မီးလွှတ်ခြင်း exhaust stroke
အပြီး suction stroke အစပျိုးချိန်မှာ
injector စတင် လောင်စာဆီ ဖျန်းပေး
တာပါ
ဒါကြောင့် ဆီတကြိမ်ဖျန်းပေးနိင်ဘို့
မီး ၂ကြိမ်လွတ်ပေးရ မှာ ဖြစ်တဲ့အတွက်
ကရိုင်းဆင်ဆာမှငုင်း ကမ်ရှပ်ဆင်ဆာမှ
ငုင်း ချို့ယွင်းလုပ်ဆောင်မှု့ ဖြစ်ပေါ်ခြင်း
ဖြင့် အင်ဂျက်တာ အလုပ် ပျက်ကွက်
မှု့ဖြစ်လာမှာပါ
basic injection signal အတွက်
အနည်းဆုံး လောင်စာဆီ ပန်းသွင်းသော
ကြာချိန် minimum injection
duration နင့် အများဆုံး အမြင့်ဆုံး
လောင်စာဆီပန်းသွင်းသော ကြာမြင့်ချိန်
maximum injection duration ဖြစ်စေဘို့ throttle position sensor က
ecmသို့ သတင်းအချက်အလက်ပေး
ရပါတယ်
ထိမ်းချုပ်မှု့ မရှိသော ဆီဖျန်းခြင်း
correction injection မဖြစ်ပေါ်ဘို့
အင်ဂျင်အအေးခံရေဆင်ဆာ engine
coolant temperature sensor ၏
သတင်းအချက်ကိုလည်း ecm က ရယူ
ပါတယ်
အင်ဂျင်အအေးခံရေ အပူချိန်နိမ့်ကျ
ချိန်အတွင်း ပိုများသော လောင်စာဆီ
ရရှိရေးကို ဖန်တီးပေးပါတယ်
enrichment duration ဆီပိုစေခြင်းဖြင့် အေးနေချိန် အနိုးလွယ်စေတာပါ
အင်ဂျင်အပူချိန် ကန့်သတ်ချက် ရရှိသည်
နှင့် လုပ်ဆောင်ချက် တည်ငြိမ်မှု့ဖြစ်ရန်
basic injection volume သို့ ပြန်လည်ကျဆင်းရာ ဖြေးဖြေးမှန်မှန်ပင်
တွေ့ရမည်
injection correction အင်ဂျင်မှ
ကန့်သတ်အပူချိန်ရရှိပြီးတိုင် ဆီပန်းသွင်းခြင်းများသော အနေအထားဖြစ်နေလျှင်
IAT ဆင်ဆာပါက iat စစ်ဆေးရပါမယ်
လေအပူချိန် သတ်မှတ်စံအပူချိန်အောက်ရောက်ရှိသွားပါက ဆီပန်းသွင်း
မှု့ထုထည်မြင့်တင်ပေးပြီး စံအပူချိန်
အထက်ရောက်ရှိလာပါက ဆီပန်းသွင်း
မှု့ထု့ထည်လျှော့ချပေးမည်ဖြစ်တယ်
air fuel mixture မှန်ကန်စွာရရှိဘို့
air fuel ratio sensor (oxygin ) ကို
စစ်ဆေးဘို့လည်း လိုအပ်လာပါတယ်
ထို့ကြောင့် မိမိ EFI အင်ဂျင် စတင်
နိးချိန် လီဘာမနင်းပဲ နိုးပေးပါ အင်ဂျင်
အပူရလာချိန် warm up မှာ စက်အရှိန်
rpm ကျသွားရမှာကို စောင့်ကြည့်ပါ
injector အပိုင်း ဤမျှသာ။
COPY ပါ
<Zawgyi>
Injector
ဘယ္လိုမ်ားစတင္လုပ္ေဆာင္မႈ့ျပဳသလဲ ေလ့လာၾကစို႔
injectior တလုံး အလုပ္စတင္နိင္ဘို႔
ecm မွာ ignition primary signal
၂ႀကိမ္ရတိုင္း injection တႀကိမ္ ေဆာင္
ရြက္ေပးပါတယ္
injection timing ျဖစ္ေပၚေစဘို႔ rpm
signal (ckp sensor ) က႐ိုင္းအေန
အထားျပ ဆင္ဆာ၏ သတင္းအခ်က္
အလက္ နင့္ (cmp sensor ,pick up
coil) ကမ္ရွပ္ အေနအထားျပ ဆင္ဆာ
တို႔၏ သတင္းအခ်က္အလက္အရ
ecm က injector ကို လုပ္ေဆာင္ေစ
တာပါ
4 stroke သီအိုရီအရ က႐ိုင္း၂ပါတ္
လည္ခ်ိန္ ပထမအပါတ္ ပလပ္သ္ုိ႔ မီး
လႊတ္ျခင္း compression stroke
က႐ိုင္း ဒုတိယအပါတ္ လည္ခ်ိန္ ပလပ္သို႔ မီးလႊတ္ျခင္း exhaust stroke
အၿပီး suction stroke အစပ်ိဳးခ်ိန္မွာ
injector စတင္ ေလာင္စာဆီ ဖ်န္းေပး
တာပါ
ဒါေၾကာင့္ ဆီတႀကိမ္ဖ်န္းေပးနိင္ဘို႔
မီး ၂ႀကိမ္လြတ္ေပးရ မွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္
က႐ိုင္းဆင္ဆာမွငုင္း ကမ္ရွပ္ဆင္ဆာမွ
ငုင္း ခ်ိဳ႕ယြင္းလုပ္ေဆာင္မႈ့ ျဖစ္ေပၚျခင္း
ျဖင့္ အင္ဂ်က္တာ အလုပ္ ပ်က္ကြက္
မႈ့ျဖစ္လာမွာပါ
basic injection signal အတြက္
အနည္းဆုံး ေလာင္စာဆီ ပန္းသြင္းေသာ
ၾကာခ်ိန္ minimum injection
duration နင့္ အမ်ားဆုံး အျမင့္ဆုံး
ေလာင္စာဆီပန္းသြင္းေသာ ၾကာျမင့္ခ်ိန္
maximum injection duration ျဖစ္ေစဘို႔ throttle position sensor က
ecmသို႔ သတင္းအခ်က္အလက္ေပး
ရပါတယ္
ထိမ္းခ်ဳပ္မႈ့ မရွိေသာ ဆီဖ်န္းျခင္း
correction injection မျဖစ္ေပၚဘို႔
အင္ဂ်င္အေအးခံေရဆင္ဆာ engine
coolant temperature sensor ၏
သတင္းအခ်က္ကိုလည္း ecm က ရယူ
ပါတယ္
အင္ဂ်င္အေအးခံေရ အပူခ်ိန္နိမ့္က်
ခ်ိန္အတြင္း ပိုမ်ားေသာ ေလာင္စာဆီ
ရရွိေရးကို ဖန္တီးေပးပါတယ္
enrichment duration ဆီပိုေစျခင္းျဖင့္ ေအးေနခ်ိန္ အႏိုးလြယ္ေစတာပါ
အင္ဂ်င္အပူခ်ိန္ ကန္႔သတ္ခ်က္ ရရွိသည္
ႏွင့္ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ တည္ၿငိမ္မႈ့ျဖစ္ရန္
basic injection volume သို႔ ျပန္လည္က်ဆင္းရာ ေျဖးေျဖးမွန္မွန္ပင္
ေတြ႕ရမည္
injection correction အင္ဂ်င္မွ
ကန္႔သတ္အပူခ်ိန္ရရွိၿပီးတိုင္ ဆီပန္းသြင္းျခင္းမ်ားေသာ အေနအထားျဖစ္ေနလွ်င္
IAT ဆင္ဆာပါက iat စစ္ေဆးရပါမယ္
ေလအပူခ်ိန္ သတ္မွတ္စံအပူခ်ိန္ေအာက္ေရာက္ရွိသြားပါက ဆီပန္းသြင္း
မႈ့ထုထည္ျမင့္တင္ေပးၿပီး စံအပူခ်ိန္
အထက္ေရာက္ရွိလာပါက ဆီပန္းသြင္း
မႈ့ထု႔ထည္ေလွ်ာ့ခ်ေပးမည္ျဖစ္တယ္
air fuel mixture မွန္ကန္စြာရရွိဘို႔
air fuel ratio sensor (oxygin ) ကို
စစ္ေဆးဘို႔လည္း လိုအပ္လာပါတယ္
ထို႔ေၾကာင့္ မိမိ EFI အင္ဂ်င္ စတင္
နိးခ်ိန္ လီဘာမနင္းပဲ ႏိုးေပးပါ အင္ဂ်င္
အပူရလာခ်ိန္ warm up မွာ စက္အရွိန္
rpm က်သြားရမွာကို ေစာင့္ၾကည့္ပါ
injector အပိုင္း ဤမွ်သာ။
COPY ပါ